dennepen Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Ik ben een jonge man van 36 getrouwt met een lieve vrouw en vader van een pracht zoonIk heb het altijd lekker gevonden om een biertje te drinken voor de gezelligheid je kent dat welMaar sinds een maand of 4-5 merk ik dat ik voornamelijk drink om spanningen en angsten weg te nemen ( ik heb al 8 jaar een angststoornis ) Ik gebruik antidepresiva en er is mij verteld dat alcohol er voor zorgt dat de medicijnen hun werk niet goed doen dus dat ik eigenlijk niet mag drinken maar ja je voelt je klote dus om me wat beter te voelen neem ik maar weer een biertje meestal drink ik een 6 pack per dagDit is natuurlijk je zelf in de maling nemen en daar ben ik nu wel achter gekomen dus ik heb me aangemeld bij de Brijder stichting en afgelopen maandag heb ik mijn eerste intake gehad Morgen woord mijn eerste alcohol vrije dag ik zie er wel tegen op maar dit gedrag moet gewoon stoppen niet alleen voor mijn gezondheid maar ook voor mijn vrouw en kind dus moet ik met steun door de zure appel heen bijten want ik weet dat ik het kan Ik wens iedereen op deze site alle kracht en moed toe om door te zetten bij deze strijd vriendelijke groeten en veel liefs Dennis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Hallo Dennepen.Welkom op dit forum,een goed besluit om hulp te zoekenvoor het te erg uit de hand loopt.Ik heb de moderator gewaarschuwd je profielaf te schermen, je kunt via profiel ook even kijkenof je het goede vakje hebt aangevinkt.Veel succes en op het dagdraadje van vandaag kun je meelezensteun vragen, meeschrijven en je thuis voelen,Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Dennepen welkomwat goed van je dat je er hulp bij hebt gezocht,knap van je dat je er helemaal mee wilt stoppen ,daar is zeker moed voor nodig, en angsten worden inderdaad veroorzaakt door de alcohol,dat zal dan ook zeker minder wordenik wens je dan ook veel sterkteknuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden