mousie Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 hallo ik ben een vrouw van 35 jaar 2 lieve kids van 16 en 11 jaar.door relatiebreuken en veel tegenslagen in t leven ben ik steeds meer gaan drinken ...en had en wilde t tot een week geleden niet onder ogen zien dat ik echt een probleem had..wist t ergens wel !!!maar stond er echt niet voor open om te stoppen...totdat ik alles om me heen begon te verliezen...mijn ouders zagen me liever gaan dan staan door mijn drinken ..mijn broer...mijn kids hebben vaak vergeefse pogingen gedaan om mij tot inkeer te brengen ...ik wilde en zag t niet ...totdat nu ook 3 weken geleden mijn partner zei dat ie t niet meer zag zitten ...terwijl hij mij eerst wilde steunen in deze strijd...heeft hij mij desondanks laten vallen afgelopen week was de maat vol...ik ben accuut gestopt....de reden mijn kids mijn ouders ....ik wil weer een normaal leven...en ja ik kan t ook zonder partner...laat natuurlijk van hemuit ook wel zien hoeveel hij om me gaf...maar goed...mijn kids steunen me nu en mijn ouders en natuurlijk t internet programma....ben trots op mezelf dat ik nu al bijna een week geen druppel meer heb aan geraakt!!!terwijl ik normaal al t s'morgens begon met drinken om de dag aan te kunnen...ik hoop dat t zo goed met me blijft gaan en hoop hier op t forum ook steun te vinden..groetjes een beginnende stopper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Ha Mousie, welkom op dit forum.Goed dat je de stap hebt gezet hier je voor te stellen,volgens mij zag ik je deze week al meelezen. Zoben ik ook begonnen, en zelfs ook via kids, dochtervnl tot inkeer gekomen. De ADB behandeling kan je tot grote steunzijn heb ik als ervaring en als je het moeilijk krijgt, stel danje vragen op de dagdraad van de betreffende dag< je zult zien dat er altijd tips komenen er hoeft er maar een te zijn die bij jou past, en je hebt je keerpunt weergevonden om vol te houden. Uiteindelijk doen we het zelf, maar het hoeft nietalleen en wij zijn hier allemaal ervaringsdeskundigen, die dezelfdestrijd en problemen kennen.Ik hoop dat je je hier snel thuis voelt,succes met het ADB worden!JaneNog even: je hebt een mannenicoontje, dat mag natuurlijk, maar kan ver verwarrend werken.Via profiel kun je het eventueel aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Mousi welkomHet is een heel herkenbaar patroon wat jij allemaal zegdover de alcohol,en wat goed dat je hulp hebt gezocht,dapper van je hoor,heb ook de ervaring van de Internetbehandeling en die heeft ook mijheel goed geholpenIk sluit me aan bij wat er hierboven al is gezegdweet het zeker dat jij veel steun hier ontvangdwens je veel succes, sterkte en kracht toeLieve knuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Welkom hier Mousie,Strijd met ons mee. Ook ik vind hier veel steun. Het heeft er voor gezorgd dat ik nu alweer een hele poos de drank kan laten staan.En dat heeft zoveel voordelen. Mijn dochter is er ook zo blij mee. Dat is het echt allemaal waard hoor.Maar je hebt de eerste stap gezet en dat is ontzettend goed van je.Blij in korte termijnen denken. Denk niet in ik mag nooit meer enz. Dat werkt frustrerend. Maar denk vandaag laat ik de eerste staan. En wees trots op jezelf met wat je al bereikt hebt.Voor mij werkt ook het tellen van inmiddels de maanden dat ik de eerste heb laten staan.Veel suc6 met alles en schrijf hier lekker van je af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Hallo MousieWat goed dat je deze stap hebt gezet.Al een week zonder drank!!! TOP hoor!Valt niet mee om dat te doen als je gewend bentom smorgens al te beginnen met drinken.Je wilt het doen voor je ouders en je kinderen,dat is mooi, maar doe het in eerste instantievoor jezelf meid, je bent het waard, en als jehet alleen voor een ander doet is het moeilijkom vol te houden...Ik doe de AdB internetbehandeling, kan ookanoniem, en het helpt mij om inzicht te krijgenin mijn drinkgedrag en om mij van de drank afte houden evenals dit forum.Schrijf hier van je af op de dagdraad, het helpt écht! en lezen kan natuurlijk ook, ook dat alleen hielp mij al om te stoppen toen.Ik wens je heel veel succes in je strijd en hoopdat je hier vindt wat je zoekt! GroetssssCocootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Hieperdepiep: wauw al een week geen druppel!! Nu doorzetten, sterkte en welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mousie Geplaatst 18 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 hoi hoi ...ja al anderhalve week droog heerlijk......terwijl ik normaal al t s'morgens begon en de hele dag door dronk.....en me ook nog eens handen vol geld koste.....ben blij dat ik deze stap gezet heb echt waar en krijg hier echt lieve berichtjes van jullie dat geeft kracht....thanxs alcohol maakt meer kapot dan wat je lief is..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden