mariam Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hoi allemaalIk ben via de hulpverlening naar internet verwezen, ik hoop dat ik het red met alleen internet, maar zij vonden het vanwege verschillende redenen beter. Ben vrouw, 40 + en vind dat ik teveel drink.mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hoi mariam welkomWat goed van je dat je deze stap hebt genomenen het is beslist geen gemakkelijkeknap van je hoor,wil je minderen of stoppen met de alcohol,mijn vraag is dan ook heb je er hulp bij??????Ikzelf heb de ADB internetbehandeling gehad en dat heeft mij goed geholpen,misschien ook wat voor jou?????Zie je op de dagdraad daar kun je mee schrijven en zul je steun krijgen wens je dan ook sterkte en kracht toe bij jou beslissingLieve knuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 18 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hoi meiskeIk wil minderen, wilde graag face to face begeleiding bij tactus, maar zij hebben mij dit aangeraden. Ben nog wel even aan het zoeken naar een goede weg op dit forum, maar gaat vast lukken!dank je voor je reaktie,mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 18 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 sorry, ja ik heb ook internetbehandeling, net aangemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hallo Mariam.welkom op dit forumik hoop dat je je snelhier thuisvoelt en om steuntips en adviezen op de dagdraadkomt om mee te lezen enschrijven enuiteraard heb je zelf ook vast wel wat in huisWe leren dankzij elkaaren hebben allemaal dezelfde problemengaan er soms anders mee om, dus er is er altijdwel een bij die voor jou geschreven lijkt.succes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden