Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 november 2016


Momentum

Aanbevolen berichten

Verder zie ik het wel als ik dood ga. Als god bestaat heb ik daar nog veel appels mee te schillen voordat ik naar zijn rijk wil gaan.

En als er geen god bestaat vind ik het ook wel prima. Dan zweef ik gewoon totdat mijn lampje definitief uitgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel denk ik gewoon dat ik zondagskind ben, al ben ik op een maandag geboren.

Heb gewoon veel heuvels en dalen op mijn pad en soms een put. Maar als ik niet had geloofd in de kracht van overleven en mezelf was ik niet zo ver gekomen als dat ik nu ben.

En ja dat is met behulp van geloven in dierbare overleden mensen maar zat ook boel veel kracht van mezelf in en geloven in mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albert vul het dan maar zelf in.

Ik zie je graag en weet hoe eigenwijs je soms kan zijn.

Heel raar om hier met je te praten omdat ik me ingesteld had op 6 weken geen berichten.

Is voor mij dus best wel omschakelen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij denkt Jowan ook dat je goed bezig bent. Hij kent de weg ook.

En wat hij schrijft zijn geen verwijten maar gewoon zijn ervaringen die hij deelt.

Soms gewoon verkeerd opgevat.

Maar je had toch wat aan zijn tips voor het inpakken? Ik in ieder geval wel toen ik je telefonisch hielp met je tas inpakken. :)

 

Ga goed maatje! Dit jaar dan geen nieuwjaarsduik maar we gaan samen nog wel ergens duiken neem ik aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Asterix, maar voor deze mens kom ik hier en ben daardoor weer actief op de dagdraad.

 

Nou, dat is me toch ook wat zeg.

Dacht ik een aardappelpannekoekvriendinneke te krijgen, loopt het spoor weer dood...

 

:)

 

(En zoals jij over dieren denkt, zo denk ik er ook over, die vertrouw ik zelf eerder dan veel mensen..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...