Roekie Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Ik zit vreselijk met mezelf omhoog. Ik worstel om van de drank af te komen, maar het lukt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roekie Geplaatst 3 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Bedankt voor je antwoord en knap dat je al 4 maanden droog staat. Ik wil eigenlijk stoppen en ook weer niet. Het lijkt me vreselijk om nooit meer te drinken. Op deze ga ik er echter onderdoor. Ik denk dat ik nog heel vaak mijn kop moet stoten wil ik er echt voor gaan.Vanmiddag ga ik naar de dokter van de Brijder, in de hoop dat ik nog meer steun krijg.Groetjes, Annie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roekie Geplaatst 3 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Kun je mij vertellen hoe Ditjes en Datjes werkt? Ik snap het niet allemaalGroetjes Annie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Ha Roekie,ik hoop dat je bij de Brijder steunt krijgten je begrepen voelt.Als je nu denkt aan nooit meer te mogen drinkenhelpt je dat niet om vandaag niet te drinken.Dus maak het kleiner: 1 dag tegelijk. In het hier en nu gaan leven.Dat is zo belangrijk. In het verleden kun je ellende genoeg naarboven halen wat als smoes om te drinken kan gelden. En de toekomst is zo onbekend, dat alleen al kanje een reden geven. Maar die reden is er dus niet!Gewoon: vandaag neem ik die eerste NIET.Meer is het eigenlijk niet.succes ermeeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roekie Geplaatst 3 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Bedankt Jane voor je bemoedigende woorden. Je hebt gelijk dat ik niet te ver vooruit moet kijken. Ik hoop dat het me vandaag gaat lukken. Ik heb alleen vanavond een nogal emotionele verjaardag. Daar zie ik erg tegenop. Maar ik ga mijn best doen om vandaag vol te houden. Het is me tot nu toe met trillende benen en een vreselijk gevoel gelukt.DE dokter van de Brijder heeft me wat kalmerends gegeven om af te bouwen. Ik voel me dus een beetje sufWat goed dat jij al zo lang gestopt bent. Vooral met de feestdagen is het moeilijk. Iedereen drinkt.Moet ik ook nog maar niet aan denken.Wijze woorden van dat vallen en opstaan. Het wordt steeds moeilijker om op te staan.Groetjes,Roekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden