Groen2 Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Heb vorige week zaterdag de knoop doorgehakt en dokter opgezocht. Had me valium gegeven en ben onmiddellijk gestopt. Heb 2 avonden 1 valium genomen om te slapen, maar vond da geen leuk idee, dus sinds maandagavond nuchter bed in. Sindsdien niets meer gedronken en voel me nu al super super beter gewoon. Kan nu stilaan zelfs (bijna) genieten van nuchter maar moe te genieten van ontspannen in bed te kruipen... Morgen ben ik 7 dagen nuchter... en al beetje trots op mezelf hoor! Vrijdagavond nu... en twijfelde of ik mss toch niet een glaasje... maar ben streng voor mezelf, t bewijs da de zin er is drijft me net om t nie te doen, t moet zonder kunnen...Groetjes,Vond ik n mooie: 1 is teveel, 20 is te weinig...Mijn persoonlijke: Choose Life.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Groen2welkom op dit forumen alvast gefelicitreerd met je eerste weekik ga er gewoon vanuit dat je die haalten als je elke dag tegen jezelf zegt: ik neemde eerste niet vandaag ben je zo in maanden aan het tellen.Het lijkt alsof je het een beetje open houdt, stoppenof minderen je hebt nog geen keus gemaakt?Je kunt je hier ook aanmelden voor de ADB onlinebehandeling: de persoonlijke begeleider helpt je tekijken naar wat past bij jou en haalbaar is.Je leert ook te zien waar je valkuilen liggen en je trekmomentenen hoe je daar mee om kunt gaan. Ik zelf ben bijna klaar en ben erg blij met het resultaat,ik sta vandaag exact 4 maanden droog en had dat niet vanmezelf verwacht zonder hulpmiddelen en terugval.Als je mee wilt schrijven of eerst lezen kun je naarde ditjes en datjes dagdraad komen, die wordtper dag bijgehouden en daar zijn bijna altijdwel mensen aanwezig om je door zo'n trekmoment heen te helpenof vragen te beantwoorden.Ik hoop dat je veel aan dit forum zult hebben en veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Hoi Groen2 welkomheel trots kun jij op jezelf zijn ,omdat je een goed begin hebt gemaaktknap van je hooren wat goed dat je nu hier benten dat je erzelf nu helemaal achter staatis een goed teken, Mijn vraag is dan ook heb je hier hulp bij???Ikzelf heb de ADBinternetbehandeling gehad en heeft mij goed geholpenen nogMisscien ook wat voor jou????en kom zoals Jane zegd naar de dagdraaddaar kun je meeschrijven en delenWens je heel veel succes en sterkte ermeeKnuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Hallo Groen2, Welkom op het forum! wat goed dat je al een week bent gestopt Ik heb dat nu ook, het genieten van het nuchter zijn en dan na een dag moe en tevreden in je bed stappen en de volgende dag trots zijn dat je hebt doorgezet. Heb je besloten om helemaal te stoppen? of om te minderen? Ikzelf heb besloten om helemaal te stoppen omdat het er nooit bij eentje blijft...na meerdere pogingen om te minderen. Ik wens je in ieder geval heel veel succes en sterkte en op het forum kun je lekker meekletsen Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden