Annemiek Geplaatst 10 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2016 Hoi, Ik ben Annemiek en nieuw hier. Worstel al jaren met eetproblemen, maar mijn psycholoog wilt het niet oppakken/diagnosticeren/behandelen, vandaar dat ik bij deze onlinebehandeling terecht ben gekomen. Ik hoop dat het gaat helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Hay Annemiek, wat jammer dat de psycholoog je hier niet bij wil helpen... Nou heel veel sterkte en hier krijg je iig genoeg feedback en tips! groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ViaLaura Geplaatst 26 april 2017 Rapport Share Geplaatst 26 april 2017 Beste Annemiek, Ik ben nieuw op dit forum en lees je berichtje van vorige jaar. Ik vraag me af hoe het nu met je gaat. Schrikbarend om te lezen dat een psycholoog jouw vraag eigenlijk niet serieus neemt. Goed dat je daarom andere stappen neemt en dus onlinebehandeling wilt. Heb je momenteel nog last van je eetproblematiek? Wellicht kan ik hierin iets voor je betekenen. Zelf vocht ik ruim 9 jaar tegen mijn eetstoornis anorexia nervosa. Inmiddels ben ik hier zo'n 5 jaar volledig van herstelt. Ik weet dat het mogelijk is, ook voor jou. Groetjes, Via Laura Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden