MarQ Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Hallo AdB forum deelnemers ! ik ben een oud deelnemer en net even nagekeken en zag dat ik een hele lange tijd niet actief meer was en het verbaasde me dat mijn account nog actief was........... om een lang verhaal kort te maken....... na een hele slechte periode van extreem veel drinken ben ik op de detox beland en sta nu inmiddels al 2 maanden droog ! ik zal me wat inlezen en proberen weer in te haken en actief te zijn in goede en slechte momenten ! Groet, MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Fijn dat je weer 2 maanden nuchter bent Welkom terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Welkom terug MarQ!!!! Ik zie dat we even oud zijn en in hetzelfde jaar ons hier aan hebben gemeld. Grappig toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 11 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 dat is zeker leuk ja ! ik was toen best actief hier en er is er nog maar een die ik me kan herinneren uit die tijd en dat was spike en belde ook wel eens met d'r misschien begint het weer te dagen als ik wat namen zie van ervaren forummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Welkom terug Marq! Al weer 2 maanden goed bezig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 Welkom Marq Op naar maand drie! Zet hem op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 11 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 ter info: Ik ben onder behandeling bij de jellinek en doe tevens 2 x per week urine controle want antabus en refusal mag ik niet hebben i.v.m. diagnose , want dat kan m'n psychische kwetsbaarheid verder triggeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2016 welkom terug Marq Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tientje Geplaatst 12 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2016 Veel succes met het gestopt blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden