Spring naar bijdragen

En nu?


LH1989

Aanbevolen berichten

Vandaag laatste geld doorheen gejaagd, paniek, kut gevoel en nu? Hoe ga ik het aan mijn partner vertellen, die zei dat het de laatste kan was, hoe ga ik deze maand rekeningen betalen? Ik probeerde het goed te maken door geld terug te winnen, maar ja we weten allemaal wel dat het niet altijd kan. Schulden aanpakken (welke coach/organisatie wil je helpen als ze weten waardoor de schuld komt), hulp inschakelen (al gedaan, maar start 7 juni pas). Hoe iedereen vertellen en vooral mijn man dat je in de schulden bent, dat je gelogen hebt laatste tijd als je elke keer zei dat alles goed was. Een beetje verloren dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Je zit met veel vragen, Als ik jou was zou ik en vertrouwenspersoon zoeken en daarmee praten. probeer met die gene te praten alleen over dingen die niet goed gaan en waar je van af wilt. Dan word je ook wat rustiger en ga je nadenken en wijzer worden Hoop ik.

 

 

Ps : ik zie dat het en paar maanden geleden is, Ik weet niet hoe je situatie nu is maar Ik wens je sterkte en veel succes in je leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...