Izzie Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Goedemorgen! Ik ben Izzie, een vrouw van 34, ik drink iedere dag en vanochtend lag ik in bed en ik dacht; ik wil stoppen! dit kan niet altijd goed gaan! Ik heb 2 kleine kids en een vriend dus redenen genoeg, ik ben op zoek gegaan naar een forum voor steun want ik denk dat dit niet makkelijk gaat worden. groetjes Izzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Hoi lzzie Stoppen is zeker voor de meesten van ons niet makkelijk maar wel de moeite waard. Goed dat je je probleem inziet en hem gaat aanpakken. Lzzie word een missie ❤ Welkom hier en veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izzie Geplaatst 22 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Thanks! ik rook ook nog eens.. dus dubbel slecht bezig eigenlijk he maar om met beiden tegelijk te stoppen, en helemaal stoppen ik weet het niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 welkom Izzie dag per dag beginnen we meestal later worden dat weken het lijkt nu vooral moeilijk omdat er angst bij zit lukt het een poosje dat zakt die weg er groeit er vertrouwen. Velen gingen je voor hier dus jij kunt het ook! En leven mèt drinken is ook bepaald niet makkelijk, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izzie Geplaatst 22 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Is ook niet makkelijk Lady Jane, een leven Met drank, het is voor mij 'de gewoonte' en als ik met 1 van de 2 een poging doe bedenk ik op het moment dat dan nadert een reden om er weer 1 te nemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Welkom hier op het forum. Heb je een plannetje gemaakt over hoe je het gaat aanpakken? Wat mij hielp is de vele info hier op het forum waaronder de presentatie van Mw Noorlander (onder tips en adviezen). Veel lezen dus! Suc6! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Izzy, je kunt via de home van Tactive ook hier een training doen online. De verzekering vergoedt die, volgens mij, nog steeds, met een verwijzing vd huisarts. Ikzelf volgde die ook toen ik hier net was. Samen met het forum zelf heeft het mij net dat stapje gegeven dat ikzelf steeds niet voor elkaar kreeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izzie Geplaatst 22 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 ik geloof altijd wel dat ik sterk genoeg ben om ermee te stoppen als ik er voor 100% achter sta, vorig jaar een half jaar gestopt met roken (tja dan ga je 1 keer de mist in). Mijn pa was (of is want kom je er ooit vanaf?!) alcoholist hij dronk stiekem, dat zal ik nooit doen! ik heb daardoor ook een enorme hekel aan leugens, maar dan vind ik het wel weer frapant dat ik juist niet anti alcohol ben he?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 kompleet anti of hetzelfde het zijn 2 kanten van dezelfde medaille Beiden zijn niet vrij. Persoonlijk zou ik streven naar gewoon niet meer hoeven want waarschijnlijk ben je al zo afhankelijk, dat matigen niet haalbaar lijkt. En dat wil je ook niet als ik je goed lees. Het gaat erom dat jij keus hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izzie Geplaatst 22 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 ik wil nog wel af en toe een likeurtje drinken gewoon omdat ik dat lekker vind of een wijntje als ik uit eten ga, maar thuis werd het steeds meer, ik word niet dronken ofzo maar als ik hoor dat 1 drankje al teveel is per dag denk ik ik drink er zo 4! en ik denk ook niet dat het goed is voor mijn lichaam. Bij matigen vind ik wel een nadeel, dat het snel weer groeit naar meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Hoi Izzie, ook namens mij welkom. Eigenlijk wil je minderen, als ik je zo lees. Alleen af en toe een wijntje en een likeurtje. Ik heb dat ook een aantal malen zo geprobeerd, maar dat liep altijd mis. Er was voor mij altijd wel een aanleiding om meer en vaker te drinken. En als ik de eerste op had, wad het hek van de dam. Er wordt vaak geadviseerd om eerst een lange periode niet te drinken. Soms wordt dan 3 maanden bedoeld, ik hou het op een jaar. Je kunt dan ontgiften en maakt veel situaties mee zonder drank. Hoe je het ook aanpakt, ik wens je veel succes. Blijf schrijven hier. Ook als het niet zo zou gaan als je je voorneemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden