Spring naar bijdragen

Ongelooflijk maar waar

Bugno

Aanbevolen berichten

Even een update: Still going strong. Vrijdag voor het eerst uit gegaan met mijn vrienden en viel wonderwel erg mee. Een keer aangeven bij de mannen dat ik niet drink en that was that. Tweeenhalve week verder dus inmiddels, lijkt n eeuwigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat goed dus. Mooi. Nog wat van de Jellinek gehoord?

Ik weet niet hoe het jou vergaat, maar toen ik stopte en het leek te gaan lukken dit keer, kwam ik in een wat euforische stemming.

Dat was erg prettig, maar ook die houdt een keer op natuurlijk. Dan moet je de motivatie weer ergens anders vandaan halen en het kan ook zo'n moment zijn dat zo'n stemmetje tegen je zegt "nou, eentje na al die weken kan wel hoor...".

Ga goed Bugno!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat goed dus. Mooi. Nog wat van de Jellinek gehoord?

Ik weet niet hoe het jou vergaat, maar toen ik stopte en het leek te gaan lukken dit keer, kwam ik in een wat euforische stemming.

Dat was erg prettig, maar ook die houdt een keer op natuurlijk. Dan moet je de motivatie weer ergens anders vandaan halen en het kan ook zo'n moment zijn dat zo'n stemmetje tegen je zegt "nou, eentje na al die weken kan wel hoor...".

Ga goed Bugno!

Via Jellinek staat een intake gepland. Wel verbaasd over het feit dat ze vragen om een longfoto mee te nemen (ga ik achterwege laten, niets mis met mijn longen). Ook zijn ze nogal schimmig over de prijs, dus dat wil ik wel even checken vooraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bugno, welkom hier!

Ook ik ben bij de Jellinek geweest. Ik moest ook een longfoto laten maken, was standaard zeiden ze, omdat bij alcoholisten nog wel eens een

longziekte voor komt (weet even niet meer welke). 

De behandeling bij de Jellinek wordt volledig vergoed door de ziektekostenverzekering, dat zit standaard in de basisverzekering. 

Dus daarvoor hoef je het niet te laten. 

Ik heb hele goede ervaringen met de Jellinek en mis het contact soms nog wel eens  :) .

Goed dat je met je drankprobleem aan de gang gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bugno, welkom hier!

Ook ik ben bij de Jellinek geweest. Ik moest ook een longfoto laten maken, was standaard zeiden ze, omdat bij alcoholisten nog wel eens een

longziekte voor komt (weet even niet meer welke). 

De behandeling bij de Jellinek wordt volledig vergoed door de ziektekostenverzekering, dat zit standaard in de basisverzekering. 

Dus daarvoor hoef je het niet te laten. 

Ik heb hele goede ervaringen met de Jellinek en mis het contact soms nog wel eens  :) .

Goed dat je met je drankprobleem aan de gang gaat. 

Dankje.

Is inderdaad vergoed, alleen belast het natuurlijk wel je eigen risico. Ben geen groot zorg-gebruiker (zeg maar nooit), dus intake is uit eigen zak. Maar toch wel de moeite...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...