peterroland1967 Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Ik woon in Rwanda en zoek een maatje waarmee ik af en toe kan sparren als ik het moeilijk heb met niet-drinken. Ik heb me aangemeld voor een traject bij alcoholdebaas en heb inmiddels een hulpverlener toegewezen gekregen. Waarschijnlijk start ik binnen enkele dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 (bewerkt) Ik ben zelf heel erg enthousiast over dit forum. Een van de grote voordelen is dat er altijd wel iemand beschikbaar is op een bepaalde tijd en over een bepaald thema. De een weet veel van trek, de ander van koken zonder alcohol en weer een ander heeft verstand van terugvallen en weer opkrabbelen. De kracht zit in de groep, zeg maar. Waarom kies je voor een een-op-een sparringsmaatje in plaats van het groepsgewijze van dit forum? In de catagorie 'wie is wie' stellen mensen zich voor en houden soms een soort dagboek bij. Op de dagdraad is een soort huiskamer waar iedereen zomaar kan binnenvallen en wat mee kletsen, ruziën, vragen en lachen (het draadje heet meestal dag en datum, vandaag in de categorie Ditjes, Datjes & dagdraad: 'dinsdag 26-1-2016') Via het forum ontwikkelen zich overigens ook een-op-een contacten via PB (persoonlijk bericht). In elk geval van harte welkom hier en ik hoop dat je snel iemand vind met wie het klikt! . 26 januari 2016 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peterroland1967 Geplaatst 26 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Ik ben zelf heel erg enthousiast over dit forum. Een van de grote voordelen is dat er altijd wel iemand beschikbaar is op een bepaalde tijd en over een bepaald thema. De een weet veel van trek, de ander van koken zonder alcohol en weer een ander heeft verstand van terugvallen en weer opkrabbelen. De kracht zit in de groep, zeg maar. Waarom kies je voor een een-op-een sparringsmaatje in plaats van het groepsgewijze van dit forum? In de catagorie 'wie is wie' stellen mensen zich voor en houden soms een soort dagboek bij. Op de dagdraad is een soort huiskamer waar iedereen zomaar kan binnenvallen en wat mee kletsen, ruziën, vragen en lachen (het draadje heet meestal dag en datum, vandaag in de categorie Ditjes, Datjes & dagdraad: 'dinsdag 26-1-2016') Via het forum ontwikkelen zich overigens ook een-op-een contacten via PB (persoonlijk bericht). In elk geval van harte welkom hier en ik hoop dat je snel iemand vind met wie het klikt! . Dank Meya!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden