strugler Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Hallo allemaal, Mag ik mij even voorstellen; Ik ben 52 jaar en ik drink al vanaf mijn 17e. Nooit sterke drank of wijn maar wel veel bier. Ik ben inmiddels 15 dagen droog, maar het voelt alsof het leven niets meer te bieden heeft. Ik heb iedere ochtend hoofdpijn en af en toe hartkloppingen. Ik geef nog niet op, maar ik vind mezelf zo zielig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Welkom Strugler je nick laat zien dat je worstelt, en nog afkickverschijnselen hebt dus ja je vindt je ook zielig, maar dat betekent niet dat je het bent. Kijk goed naar je gevoel, waar zit het? In je hoofd of je lijf?Wat doet het? Verandert het als je ernaar kijkt? Soms is iets heel simpel te veranderen en dan kun je de oefening opnieuw doen. En je kunt zelf sturen; maak contact met je gevoel over 15 dagen droog zijn (dus niet je gedachten) waar voel je dat? Verandert het, en zo ja in wat?Wat is de worsteling, waar voel je die, en hoe? Verandert die ook? Leren observeren Strugler kan je heel veel leren over jezelf en je proces nu. Gefeliciteerd trouwens met die 15 dagen, een mooie basis alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Welkom hier! Het goeie gevoel mag nog komen... en dat komt ook wel Eerst eens goed ontgiften? Dat kost tijd! Hier op dit forum is veel info te vinden. Opdat je steeds beter beseft ... en inziet... en dat werkt stimulerend! Wens jou veel suc6! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Welkom strugler...15 dagen petje af. Afscheid nemen van een zogenaamde goede vriend valt niet mee. Heeft tijd nodig om te pijn te helen. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
strugler Geplaatst 16 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Hoi Wat ik zo lees doe je het helemaal niet zielig maar heel goed. 15 dagen, daar kun je trots op zijn. Welkom hier. Dank je voor dit warme bericht, ben hier pas maar ervaar nu al steun van jullie van dit forum. Op naar dag 16! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
strugler Geplaatst 16 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Welkom hier! Het goeie gevoel mag nog komen... en dat komt ook wel Eerst eens goed ontgiften? Dat kost tijd! Hier op dit forum is veel info te vinden. Opdat je steeds beter beseft ... en inziet... en dat werkt stimulerend! Wens jou veel suc6! Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Welkom ook namens mij en gefeliciteerd met je 15 dagen! Je hebt 35 jaar gedronken en nu ben je gestopt. Dat is ontzettend goed en vaak helemaal niet makkelijk. Je zult geen 35 jaar nodig hebben om te wennen aan de nieuwe situatie, maar 15 dagen is wel wat kort. Het heeft even tijd nodig. Ontgiften is al even genoemd. Dat kan wel even aanlopen. Maar...een goede kans dat je je steeds beter gaat voelen. Het is het waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Wauw, knap van je dat je al 15 dagen niet hebt gedronken. Ik moet het je nog nadoen. Ga iedere keer weer de mist in. Gefeliciteerd met je goede voornemen en blijf hier vooral, het helpt echt. Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden