Mai Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Agnieta, Ik weet nog dat ik met mijn dochter Een jaar of 7/8/9 was ze, naar de stad fietste zo'n 7km heen en weer terug Dagelijkse kost Voor mij Het was in de lente Gekwaak van kikkers in de sloot Op de terugweg stond een stoel In het voorlaatste dorp Die we leuk vonden "Gratis mee te nemen" Wij aanbellen en vragen Klopt het? Voor nix? Is het goed dat we ze nu meenemen? Het waren er twee 7 km twee stoelen mee op het stuur van mijn mountainbike We hadden zo'n lol Met z'n twee Het gestuntel en doen Onderweg stilstaan Op een bruggetje Weer die kikkers En alles Big hug! https://youtu.be/KBWfUc5jKiM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Vorig jaar rond deze tijd Ging ze al dood We stonden er Met zijn allen En al-een Wijfie, doe wat je moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 (bewerkt) Niet mijn dochter, oeps 18 en kern gezond Nee Daphne De moeder van de kinderen van mijn lief Van mijn nu/altijd lief. En zijn ex/ooit/altijd lief * 18 december 2015 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 Maak het mooi Mensen Want dat IS het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 (bewerkt) * 18 december 2015 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 We gaan binnenkort naar haar graf Het monument is nu klaar Samen met haar broer Haar maatje En we nemen Boijke mee Haar//Nu "mijn hond" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2015 Rapport Share Geplaatst 18 december 2015 (bewerkt) * Make ith worth 18 december 2015 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden