lady jane Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Mimi (en Woody) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 24 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Heyhoi Mimi en (Woody)Wat een leuke naam Woody, hoe kom je bij die naam? Hoe gaat het nu met hem? En met jou natuurlijk? Met mij gaat ie goed. Ik voel me sinds een tijd echt weer gelukkig. Het is net alsof ik me eigenwaarde weer terug heb. Alleen s'avonds kan ik soms nog moeilijk in slaap komen, daarom drink ik s'avonds ook maar geen koffie meer. Fijne avond,Liefs Summer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2010 Dus de Summer van vroeger was niet echt weg, wat heerlijkom daar al zo snel weer contact mee te krijgen. s Avondseen grote beker warme melk met anijs is ook lekker Summer en je slaapt er prima op!Die koffie drink ik altijd meteen na het warm eten i.p.v. een toetje, bevalt prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mimi Geplaatst 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2010 Bedankt Summer en Jane, ik weet eigenlijk niet hoe ik erop gekomen ben om hem Woody te noemen. Het zat gewoon ineens in mijn hoofd. Hij is echt zo lief, ik ben zo blij dat hij een tweede kans in het leven gekregen heeft want dat verdient hij echt.Ik snap volledig wat je bedoelt met je eigenwaarde terug krijgen, ik heb hetzelfde gevoel. Van slaapproblemen heb ik gelukkig weinig las, al ben ik wel erg moe maar dat heeft eerder met de lange winter te maken denk ik.Ik ben echt blij voor je dat je je zo goed voelt, echt super.Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden