Spring naar bijdragen

Ik ben lana en alcohol verslaafd


Lana

Aanbevolen berichten

Ik heb helemaal niet gezegd dat ik tegen de alcohol vecht en gelijk marathon's ga lopen! Ik kan alleen beter "nee" tegen alcohol zeggen, dan dat ik had verwacht. Mijn mindset is denken aan mijn zeg jarig zoontje en mijn gezin die ik kwijt raak op den duur, als ik de alcohol boven hen verkies.

Dat is heel mooi dan! Ik las dat je je opgegeven had voor een marathon, vandaar de marathon opmerking. Dit heb ik zelf ook gedaan namelijk, en het lukte me dan twee/drie maanden niet te drinken maar het was pas toen ik een keer echt ging nadenken over de redenen dat ik zoop (en dus niet alleen over de negatieve consequenties van wel drinken en me weer in hardlopen/fietsen/allerlei moeilijke boeken verstoppen) dat het me lukte 15 maanden droog te blijven. Maar als jij er geen moeite mee hebt en het zo doet: uitstekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lana

Een warm welkom van mij ook.

Zojuist je draadje gelezen!

Je gaat goed meis. Super fijn dat jouw knop om is. Zeker voor je 6 jarig kindje.

Heel veel succes!

Groet Pumpkin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me weer even. Ik ben erg druk met m;n werk en kan daarom niet meer zo vaak op het forum als dat ik zou willen, de aankomende tijd.

Maar ik heb week twee ook overleefd. Zondag wel uit eten geweest met de familie. Uiteraard zij aan de wijn en ik aan de cola. Ze waren wel verbaasd dat ik afsloeg maar begrepen ook dat ik gezonder wilde doen. Mijn man heeft ook geen alcohol gedronken, en dat helpt ook enorm, moet ik bekennen.

Ik ben ook aan het sporten. Ik merk dat ik m'n energie er echt kwijt in kan.

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat. Ik moet weer verder met m'n werk.

 

Ik wil jullie ook nog allemaal bedanken dat jullie me van achter jullie scherm ook bemoedigen om niet meer te drinken. Ik zie dat echt als een steun en het heeft zeker toegevoegde waarde! 

bewerkt door Lana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...