vivaldi Geplaatst 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2010 Hoi allemaal,Vandaag heb ik me aangemeld op dit forum om toch eens te lezen, babbelen met andere mensen die de drank ook moeilijk kunnen laten staan.Ik ben de site en forum nog even aan het uitvogelen, maar komt goed.Tot lees?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2010 Welkom Vivaldihet is ff uitzoeken in het begin.Op de dagdraad (ditjes en datjes op datum) is de "huiskamer"waar jemee kunt lezen en schrijven.Hier kun je je voorstellen als je wilten misschien wat vertellen of je wilt minderen of stoppen.Via de site kun je je aanmelden bij de ADB-behandelingdaar zijn begeleiders die je daarin kunnen steunen enadviseren, want het zijn lastige dingen in je eentje.En het forum zit vol ervaringsdeskundigen en hebben bij Tips en adviezenal het nodige geschreven waar je vast wel wat aan hebt.Ook bij thema's kun je een rondneuzen.Stel je vragen en je krijgt meestal snel een reactie.Ik hop dat je je snel zult thuisvoelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2010 Vivaldi,ook van mij een hartelijk welkom.Kijk gerust de aap uit de boom..... oh, kat mag ook!Er is hier veel achtergrondinfo te vinden + de dagelijkse struggles van je worstelgenoten.Beslist leerzaam.Tot ziens en schrijfs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden