Akkordeon Geplaatst 15 november 2015 Rapport Share Geplaatst 15 november 2015 Hoi Jeanne, Ik zou het jammer vinden als je weg gaat. Maar dat is natuurlijk helemaal jouw keuze. Wat je ook kiest: ik wens je alle goeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 november 2015 Rapport Share Geplaatst 15 november 2015 Hoi Jeanne, Conformeren hoeft hier niet. Een eigen plek innemen mag wel en is zelfs erg gewenst. Zou je graag beter leren kennen en wie weet ontstaat er dan een wij gevoel. Mogen we je leren kennen of sluit je je af? Voor mij was de omslag een keer naar een meeting gaan en beseffen dat we geen forum zijn met virtuele namen maar mensen. Mensen die je een hand kan geven. Hoi ik ben Erik, wie ben jij.................... Wat je ook kiest wens je veel succes met ADB blijven....enne terugkomen mag altijd he als je je bedenkt. Heb ik ook zo vaak gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 15 november 2015 Rapport Share Geplaatst 15 november 2015 Daar sluit ik me helemaal bij aan. Jammer dat je weg gaat maar natuurlijk doen wat voor jou het beste is. En lekker terugkomen als je daar op een gegeven moment weer zin in hebt of heil in ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 2 maanden morgen Jeanne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 26 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2015 (bewerkt) - 5 december 2015 bewerkt door Jeanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 27 november 2015 Rapport Share Geplaatst 27 november 2015 Ok. O, nee, wacht.... (een klein grapje mag toch wel? :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 waarom moet het in de vergetelheid? 2 maanden is een mijlpaal! zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 5 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Monster, Het boeit me niet wat jij daarvan vindt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Zorg goed voor jezelf Jeanne. Good luck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 lieve Jeanne, wat ik vind is inderdaad niet boeiend. Dank je wel dat je nog schrijft, dat het forum jou nog boeit. Hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten