Jeanne Geplaatst 28 september 2015 Rapport Share Geplaatst 28 september 2015 (bewerkt) Hallo, Goodbye! 5 december 2015 bewerkt door Jeanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 september 2015 Rapport Share Geplaatst 28 september 2015 Herken je verhaal. Ik kwam mezelf pas echt tegen na een paar jaar na stoppen Ik was niet meer verslaafd Ik ging weer het psychische traject in maar voelde me niet begrepen Heb op eigen initiatief bij Tactus gemeld Kreeg gesprekken met psycholoog en een therapeut aangewezen Er was wel overleg met huisarts En ik ben blij dat ik dit gedaan heb Ik voelde me meer thuis bij verslavingszorg ondanks ik niet meer verslaafd was Veslaafd worden doe je niet zomaar...dus er zijn raakvlakken Nu zorg verzekering zo veranderd is weet ik ook niet of dit meer kan. Ik deed heel veel in overleg met huisarts en nog steeds. Verslaving is een historie die ik met mij meedraag Daar kan ik nog niet omheen Aan de andere kant begrijp ik nu ook waarom ik verslaafd ben geweest. Dat heeft een oorsprong. Als deze is gevonden word het ook makkelijker om aan jezelf te werken. Of ermee omgaan. Belangrijkste is wat ik heb gemerkt bij mezelf dat ik heel eerlijk ben tegen over mijn behandelaar. En dat vond ik best moelijk want mijn jarenlange verslaving heb ik dit nooit gedaan. Ik moest me altijd beter voordoen dan dat het werkelijk met me ging. Een klik moet er zijn..serieus worden genomen Goed van je dat je het verderop gaat zoeken Succes Jeanne Jeanne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 september 2015 Rapport Share Geplaatst 28 september 2015 Jeanne, welkom. Heel stoer om nu echt te stoppen. En gelijk hulp te vragen. En je uit te spreken. Wat dat betreft ben je slim bezig, want ik je eentje stilletjes proberen te stoppen is zo moeilijk, niet te doen waarschijnlijk. Hopelijk schrijf je alles van je af wat je dwars zit. Pak alle hulptroepen beet waar je ze ontdekt! Heel veel succes, je bent niet alleen. Jeanne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 30 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2015 (bewerkt) - 5 december 2015 bewerkt door Jeanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 2 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2015 (bewerkt) - 5 december 2015 bewerkt door Jeanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2015 Je wilt houvast, en dat snappen we hier best, maar het proces is voor iedereen anders. Ik heb nauwelijks drankgedachten gehad, maar heb wel lang slecht geslapen en me erg depressief gevoeld. Maar zat volop in scheidingsperikelen dus dat heeft er zeker mee te maken gehad. En was ook deel van het drinken. Maar hoe lang, hoeveel, overdag, sterke drank, zo veel dingen en omstandigheden hebben invloed. Fijn dat je van koken houdt, dat komt dagelijks terug en daar kun je ook veel tijd in stoppen die je eerder in drinken en drank als proces, stopte. Sporten, sauna en vit.B1 kunnen helpen met detoxen. En in het hier en nu blijven/Mindful gaan leven is ook een aanrader. Voor je eerste week heb je een bloemetje verdiend, virtueel hier, maar koop echt eens wat leuks als belong, dat heb je verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 2 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2015 (bewerkt) - 5 december 2015 bewerkt door Jeanne lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 4 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 (bewerkt) - 5 december 2015 bewerkt door Jeanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Huilen heb ik ook veel gedaan en nog steeds. Tranen van verdriet..boosheid..blijdschap..angst Het mag...ook dat is leven Succes Jeanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Tranen spoelen de ziel school meis. Alles wat je verdoofd hebt, mag naar buiten. Niet leuk, maar dat is de grote schoonmaak thuis ook niet (vind ik) Eenmaal op de weg omhoog weer, weet je dat het goed is zo. Dus doe het goed, dan hoef je dit maar één keer zo te doen. sterkte en succes hoor, jij bent zeker zo belangrijk dan je kidz dus ook voor jouzelf, kun je beter doordetoxen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 4 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 (bewerkt) - 5 december 2015 bewerkt door Jeanne huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 4 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 (bewerkt) - 5 december 2015 bewerkt door Jeanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 ja en positieve stress is ook stress dus wees alert als er euforie komt hoe leuk het ook is om daarvan te genieten. Andere triggers zijn:Hunger Anger Lonely Tired en goed voorbereiding is het halve werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Dag 9 al weer bijna overleefd. Je hoeft het niet alleen te doen. Schrijf lekker alle frustratie van je af, er is hier zóveel herkenning........ we zijn soortgenoten. Goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 5 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 (bewerkt) - 5 december 2015 bewerkt door Jeanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 7 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 (bewerkt) - 5 december 2015 bewerkt door Jeanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Het leest dat je goed op pad bent Jeanne je accepteert wat er komt, drinkt niet en de Selincro als reserve.taartje verdiend.☺ Jeanne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Mooi om te lezen Iets achter de hand hebben geeft rust. Zelf heb ik hier nog valeriaan in de kast staan. Word alles me even teveel heb ik nog iets om op terug tevallen...en ja dat geeft ook rust Goed bezig jij Jeanne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 11 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 (bewerkt) - 5 december 2015 bewerkt door Jeanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 de rottigheid moet eruit Jeanne dan is er weer ruimte voor goeie dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 Dit hoort ook bij stoppen. Anders hadden we nooit zoveel gedronken. De gewoonte veranderen..heeft ook impact Niet meer onderdrukken door alcohol. De beslissing nemen en uitvoeren om het niet te doen. Het was toch een grote vriend ..alcohol..het verzachte zo. Die wijs jij nu af..dat is pijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 11 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 (bewerkt) - 5 december 2015 bewerkt door Jeanne lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2015 En zo is het. Krachtig gesproken...Jeanne Jeanne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeanne Geplaatst 16 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 (bewerkt) - 5 december 2015 bewerkt door Jeanne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2015 Jeanne, je hebt een erge tegenslag gehad en bent niet gaan drinken. Hoe krachtig is dat! Misschien voel je je moedeloos nu, zonder oplossing in het verschiet. Maar als er zich een aandient ben jij helder genoeg om m te zien, of om er hulp bij te vragen. Jouw kinderen willen een nuchtere mam. Ik denk dat jij ook een nuchtere mam en vrouw wilt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten