vincent Geplaatst 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 zoek je hulp halen jeugdzorg erby heb 2 schatten van kinderen nu in een pleeggezin en nu moet ik op de blaren zitten ik moet van de voogd stoppen met drinken gebruik refuzal half jaar ben ik gestopt heb geen moeite my echt niet nu moet ik vechten om de kinderen weer terug tekrygen vechten tegen een ysberg erg moeilyk maar ja posietief blyffen maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 Hallo Vincent,Ja het vertrouwen dat je bent kwijtgeraakt door teveel te drinkenheb je niet zo maar terugverdiend. En dat is maar goed ook ergens, wantkinderen worden niet voor niets onder voogdij geplaatst.Een van mijn kinderen heeft ook een toeziend voogd en soms ben ik daar blij meeen soms vind ik het een ramp. Maar het is nodig en ik wens voor hem het beste wat mogelijk is.Dus moet ik ermee om leren gaan. En dat geldt voor jou ook. Zeker als het met drank-misbruik te maken heeft, dan kun je ook weer gaan opbouwen. 1/2 jaar droog is niet niks voor een alci. En je gebruikt Refusal dus je neemt je verantwoording om ook niet meer te kunnen drinken. Natuurlijk kom je nu tegen, waarom je dronk. En daarmee heb je waarschijnlijk ook hulp nodig om hiermee aan de slag te gaan. hET IS GOED JE TRIGGERS TE LEREN KENNEN. Zodat je er mee leert omgaan zonder drank. Dan word je echt sterker en dan kunnen mensen weer vertrouwen in je krijgen en jij in jezelf.door hier te komen is een goede vervolgstap gemaakt op je stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vincent Geplaatst 9 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 oke isa ja half jaar gestopt radicaal ik kan ook stoppen zonder die pillen maar ja je word geleefd hier in deze maatschapy ik heb ze niks gedaan echt niet de kindern zyn de dupe ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vincent Geplaatst 9 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 ja gemakkelyk gezecht dan gedaan ik zit nu in een cement molen met verschillende instanties eerst me ex weg en nu me kinderen soms denk ik wat moet ik hier nog ik word daar door alleen maar deprie alles word me ontnomen het pleegezin doet maar wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vincent Geplaatst 9 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 ik heb een vraag hoe komt het dat je geen trek heb in eten ?en als je wat eet moet je overgeven sinds ik ben gestopt ben heb ik geen trek in eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 Ik ben ook meer gaan eten juist Vincent,maar het is voor iedereen verschillend. hangt er ook van af hoeveelje dronk denk ik, bier/wijn/sterke drank, hoe lang en de hele dag door of alleen s avonds. En hoe je gezondheid is natuurlijk.Ik zou ook een keer bij een verslavingsarts me laten onderzoeken en hulp vragenof via de huisarts als dat geen probleem is voor je. Niet te lang mee wachten, want er kan ookiets anders meespelen en dan wordt dat ook ontdekt. Succes ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden