Spring naar bijdragen

jeugd zorg

vincent

Aanbevolen berichten

zoek je hulp halen jeugdzorg erby heb 2 schatten van kinderen nu in een pleeggezin en nu moet ik op de blaren zitten ik moet van de voogd stoppen met drinken gebruik refuzal half jaar ben ik gestopt heb geen moeite my echt niet nu moet ik vechten om de kinderen weer terug tekrygen vechten tegen een ysberg erg moeilyk maar ja posietief blyffen maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Vincent,
Ja het vertrouwen dat je bent kwijtgeraakt door teveel te drinken
heb je niet zo maar terugverdiend. En dat is maar goed ook ergens, want
kinderen worden niet voor niets onder voogdij geplaatst.
Een van mijn kinderen heeft ook een toeziend voogd en soms ben ik daar blij mee
en soms vind ik het een ramp. Maar het is nodig en ik wens voor hem het beste wat mogelijk is.
Dus moet ik ermee om leren gaan. En dat geldt voor jou ook. Zeker als het met drank-misbruik te maken heeft, dan kun je ook weer gaan opbouwen. 1/2 jaar droog is niet niks voor een alci. En je gebruikt Refusal dus je neemt je verantwoording om ook niet meer te kunnen drinken. Natuurlijk kom je nu tegen, waarom je dronk. En daarmee heb je waarschijnlijk ook hulp nodig om hiermee aan de slag te gaan. hET IS GOED JE TRIGGERS TE LEREN KENNEN. Zodat je er mee leert omgaan zonder drank. Dan word je echt sterker en dan kunnen mensen weer vertrouwen in je krijgen en jij in jezelf.
door hier te komen is een goede vervolgstap gemaakt op je stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja gemakkelyk gezecht dan gedaan ik zit nu in een cement molen met verschillende instanties eerst me ex weg en nu me kinderen soms denk ik wat moet ik hier nog ik word daar door alleen maar deprie alles word me ontnomen het pleegezin doet maar wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook meer gaan eten juist Vincent,
maar het is voor iedereen verschillend. hangt er ook van af hoeveel
je dronk denk ik, bier/wijn/sterke drank, hoe lang en de hele dag door of alleen s avonds. En hoe je gezondheid is natuurlijk.
Ik zou ook een keer bij een verslavingsarts me laten onderzoeken en hulp vragen
of via de huisarts als dat geen probleem is voor je. Niet te lang mee wachten, want er kan ook
iets anders meespelen en dan wordt dat ook ontdekt. Succes ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...