Spring naar bijdragen

Lichamelijke klachten of aandoeningen door alcohol?

Gast Klavertjevier

Aanbevolen berichten

Ik heb polyneuropathie aan de voeten overgehouden aan het vele en langdurige drinken.

Geen pijn, maar wel een heel akelig gevoel, waar ik dagelijks veel last van heb.

Niets aan te doen. Zolang ik nuchter blijf zal het in ieder geval voorlopig niet erger worden.

Hopelijk geeft mijn verhaal je een klein zetje om nuchter te kunnen blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Polyneuropathie wil zeggen dat je zenuwen beschadigd zijn, en dat kan zich op verschillende manieren uiten bij verschillende mensen.

Ik heb het gevoel of ik beurse voeten heb die in te kleine laarsjes zijn gewrongen.

Soms komen er ook vervelende heftige tintelingen bij.

Niet iets waar je op zit te wachten Klavertje, en eens dat je het hebt, kom je er niet meer vanaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had tintelende vingertoppen de hele dag door en soms behoorlijk erg de day after, de laatste maanden dat ik dronk. Ik weet dat dit een voorteken van polyneuropathie is. Het ging weg in een week of 3 niet drinken. (zenuwschade kan zich uiten in sensaties van de zenuwen zoals tintelingen)

Yo liet eens zien wat post acute withdrawal symptoms zijn. Dat herken ik wel en dat is heel goed mogelijk ook al ben ik 8 maanden nuchter. Maar het trekt wel weg. Wordt stabieler, slaap beter, minder moeheid die onverklaarbaar is, gespannenheid (anxiety)

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...