jeweetwel Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Hallo allemaal. Even voorstellen, ik ben Jeweetwel (ik weet het, suffe schuilnaam). Ik ga met ingang van deze week starten met het online programma van Tactus. Ik ben namelijk biet goed bezig. Dagelijks drink minimaal een fles wijn, regelmatig stiekem zelfs. Ik wil hiermee ophouden, niet langer in die leugen leven. Het probleem is alleen dat ik het zo verrekte lekker vind en dat ik gen maat kan houden. Ik hoop met het programma een 'normale' drinker te kunnen worden. En als dat niet lukt, wil ik helemaal stoppen. Vooralsnog heb ik geen fysieke, mentale of sociale klachten, maar wil stoppen voordat dit wel het geval is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 welkom hier jww ik hoop dat je net zo veel aan de online training en dit forum gaat hebben als ik 6 jaar geleden had, en nog steeds heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Welkom jeweetwel, Succes en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden