millstreetblues Geplaatst 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2010 Ik ben nu een half jaar droog en ik voel me goed en het gaat ook goed. Maar hoe kan ik dit vasthouden? Op dit moment voelt het als een nieuw leven, een nieuwe jas, maar wat te doen als deze nieuwe jas ook weer oud wordt?Ik ben er op dit moment niet bang voor maar in de toekomst kijken kan ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2010 Zo pietjepukdat is pas vooruitdenkendas al goeie winsthad je dat een jaar geleden ook zo kunnen denken?Vasthouden kun je niets in het levenloslaten is de kunstdie angst mag je nu dus loslatenje voelt je goed en je gaat goed, das prachtig toch?als je mag vertrouwen dat je als het minder gaat met jeje dit ook aan kunt, zonder te drinkendan hoef je niet in de toekomst te kunnen kijkenstel je voordan ging je misschien bij voor hand weer de fout innee hoor, je bepaalt zelf hoe je met tegenslagen en moeilijke tijden om wilt gaanen daar hoef je volgens mij niet bang voor te zijn gefeliciteerd met je half jaar en op naar het hele!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2010 Ik zou echt, werkelijk en totall blijven genieten van die nieuwe jas. Goed voelen is goed voelen. Bouw het uit naar nog mooiere dingen en be gratefull.Grote klasse!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2010 Hoi Millstreetblues om uit mijn eigen ervaring te putten: droog staan doet je erg goedzelf ben ik na langere periode wel weer in de valkuil gestapt. Wanneer het niet goed gaat met mij of juist wanneer het erg goed gaat met mij, dan kom ik in de gevarenzone en ben daarin ook uitgegleden.Tip geniet van het nu, maar wees behoedzaam op de positieve en negatieve uitschieters die je in de jou wel bekende val kunnen lokken.Een half jaar is mooi, maar kan nog vééééééééél langer..............Babble Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
millstreetblues Geplaatst 10 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2010 Hé, bedankt! Zo had ik het nog niet bekeken. Maar daar is dit forum ook voor, leren van elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden