donja Geplaatst 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 Hallo,vorig jaar september heb ik me aangemeld bij alcoholdebaas.Ging heel goed. Ik was zo trots op mezelf.Vandaag ging het mis, misschien kunnen jullie me steunen??Liefs Donja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
donja Geplaatst 9 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 quote: Originally posted by: donjaHallo, vorig jaar september heb ik me aangemeld bij alcoholdebaas. Ging heel goed. Ik was zo trots op mezelf. Vandaag ging het mis, misschien kunnen jullie me steunen?? Liefs Donja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 Hallo Donja, welkom hier.Wat bedoel je met 'misgegaan'?En: ben je al die tijd helemaal zonder alcohol geweest?Weet je, val jezelf alsjeblieft niet al te hard!Dat maakt het nodeloos zwaarder.Je kunt vandaag weer opstaan.... weer opnieuw beginnen. Of laat ik het beter zeggen:verdergaan met goed bezigzijn!Zet m op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
donja Geplaatst 9 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 Hallo Cathy,dank je wel voor je reactie.Ik dronk alleen in het weekend 4 glaasjes wijn.Vandaag ging het helemaal mis, ik voel me zo schuldig.Wil je me helpen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 Hoe ga je het vandaag doen Donja.Is nu alles op losse schroeven of lukt het je om het vandaag weer droog te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
donja Geplaatst 9 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 Nu ga ik slapen, en morgen ga ik er weer voor!!Zonder alcohol. Ik kan het, en wil het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 Mooi om te horen meid!Welterusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 Sorry, ik las niet goed. Ik dacht dat het gister was misgegaan, maar dat was vandaag.Okay meid, morgen verder. Gewoon de 1e laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2010 Hee, ik zie een nieuwe naam hier: Til, ook welkom.Kom je je ook even voorstellen?Volgens mij kun je boven aan de bladzij dan een nieuwe discussie beginnen.Ik ben benieuwd!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
donja Geplaatst 10 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2010 Hallo,Vandaag een rustige dag gehad.Ik had erg hoofdpijn, maar dat was mijn eigen schuld.Dat het gisteren zo mis kon gaan met de alcohol, ben ik nog een beetje verdrietig van.Ik was heel blij met de reacties.Liefs Donja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2010 Ga je vanaf vandaag weer droog verder meid?Zet m op hè, doe wat goed voor je is!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
donja Geplaatst 10 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2010 Dat ben ik wel van plan.Ook de vier glaasjes in het weekend wil ik maar laten staan, ben veel te bang dat het weer mis gaat.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2010 Geef jezelf gewoon een weekje rustmet morgen de eerste niet nemen Donjaen daarna kijk je gewoon verderdat verdriet is ok, het is ook jammeren morgen is er weer een nieuwe dag/kansgewoon op de dagdraad komen schrijven sla je het moeilijk krijgtje zult zien, je hoeft het hier echt niet alleen te doen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden