youris Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hallo allemaal,Ik ben Youris, (ook) ik ben mijn gezuip meer dan zat.Ik heb me gisterenavond dronken ingeschreven bij alcohol de baas en heb vandaag een dubbele kater.als eerste door de drank en als tweede doordat ik de knoop heb doorgehakt er echt iets aan te gaan doen. Daar baal ik nu van, maar uiteindelijk ben ik toch ook blij dat ik dit proces aan ga.Zal niet gemakkelijk worden. Wellicht kunnen we elkaar hierin ondersteunen.gegroet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hoi Youris,je hoeft niet te balen hoor!Het is net wat je zegt: je gaat het proces aan en dat is gewoon een wegvol ontdekkingen. Bijvoorbeeld hoeveel beter je je kunt voelen zonder te drinken.Of door eerst te minderen?Als je er serieus mee aan de slag gaat kom je alle nadelen van het gif wel tegen.Hier is veel info te vinden, maar ook de dagelijkse steun.Ik wens je veel suc6!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
youris Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hoi Isa en Cathy,Bedankt alvast! Ik ben benieuwd wat me nog allemaal te wachten staat.Van de ene kant zie ik er als een berg tegenop en aan de andere kant vind ik mezelf best stoer dat ik deze stap heb gemaakt.Ik heb zojuist alle boodschappen gedaan voor het wiekent en maar 6 flesjes trappist meegenomen. Da's 2 per dag en da's minder dan de helft van wat ik normaal drink. Eens meemaken hoe dat zal gaan bevallen....groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hallo Youris,welkom hier en aguw beginnen maar met de ADB training.6 trappist op vrijdag al kopen voor het weekend? Oei zou ik niet kunnen!Eigenlijk hoeft die dubbele kater niet, die van teveel drinken welmaar die van aanmelden en er wat aan gaan doen, daar kun je alleen beter van wordenwel oppassen dat je niet gaat jo-jo-en, want dan eindig je met meer drank dan eerst, net als mensen die gaan lijnen en steeds vreetbuien tussendoor krijgen. ik hoop dat je kunt matigen dat werkte voor mij niet, maar helemaal stoppen gaf juist erg veel rust.succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden