auaton Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Ik gebruik nu zo'n 10 jaar diazepam. En gebruik tussen de 10 en 30mg per dag. Sommige dagen helemaal niks en op de dagen dat ik me waardeloos, unrustig en angstig voel, probeer is het tegen te houden en niet verder te gaan dan 10-20 mg. Ik ga er nu vanuit dat de dagen dat ik me zo waardeloos voel het gevolg zijn van de dip in Dia in mijn lichaam. Ik zoek iemand om hier vrij mee over te kunnen praten, elkaar steunen en goede en minder goede momenten mee te delen. Iemand in de omgeving Eindhoven - Den Bosh nodig ik uit om eens wat uit te wisselen. O ja, ik ben een man van 50, heb een redelijk rustig en "normaal" leven ..... maar kom hier niet uit ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Hoi auaton, Welkom op dit forum! Ik zou je graag helpen, maar heb niks ervaring met dat middel en ben ook niet uit de buurt. Hopelijk vindt je snel iemand. Succes! Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
auaton Geplaatst 30 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 Hi Akkoorden, Er heeft al iemand gereageert en daar heb ik al goede infomatie en een stuk voorlichting gekregen. Het begin is er dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden