Ray Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Koop ik net 3 mini's Vodka omdat je dat minder/niet ruikt terwijl ik een week clean ben......hoe erg :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Koop ik net 3 mini's Vodka omdat je dat minder/niet ruikt terwijl ik een week clean ben......hoe erg :-( Kopen is nog geen drinken, hè? En dat je wodka niet zou ruiken is volgens mij een fabel. Mijn vrouw rook 't al als ik er alleen maar aan geroken had..(bij wijze van spreken dan ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 jammer en heel herkenbaar zeker in het begin als je nog lichamelijk ontwenning ervaart. ik ben ook vaak gestruikeld maar het houd wel in dat je telkens opnieuw moet beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Herkenbaar Ray. Zo ben ik jaren aan het rommelen geweest. Doodmoe en strontziek werd ik van mezelf. Ik ben benieuwd hoe het allemaal is afgelopen vanavond. Laat je dat nog horen? Welkom hier trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Welkom Ray, Knap dat je een week niet gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casper Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Hallo Ray, Ook nog namens mij van harte welkom. Ik wens je sterkte met het stoppen van alcohol. Het is niet makkelijk, maar ook jou gaat het echt lukken. Houd moed. Groetjes, Casper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ray Geplaatst 13 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Dank jullie wel, ik zal mij wat beter voorstellen in een nieuw topic. Tot daar !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden