blondie6173 Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Gelukkig net op tijd thuis voor de regen valt. Het wordt hier angstig donker en de eerste spatjes vallen al. Lekker met een warme bak koffie achter de computer... Ploffie, een ban? Waarvan in hemelsnaam? Suikertje en bolletje, Laten jullie nog effe weten waar ik wezen moet voor het ophalen en afgeven van het paascadeau? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Veel KMW om in jouw termen te spreken Agnieta. Misschien even afleiding zoeken met AC/DC ofzo. Bedoel eigenlijk beetje afstand nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Of Snow Patrol, hoop dat ik het goed schrijf. Mijn computer doet weer erg moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 zo even uitgepoetst en morgen weer verder.... ben nu een combinatie van dat geile Glassex - jif - bleek - schimmelreiniger en utrecht en die combi is niet goed voor je longen, mijn hemeltje.... nu een heerlijk koud maltje ( alchohol vrij dus ), maar goed, even een update ................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 schimmelreiniger vind ik trouwens een wondermiddel..., wat een uitvinding! alleen prijzig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Ben dan wel ouder dan jou Agnieta, maar hersenen doen het nog. En bovendien zijn mannen iets later volwassen dan vrouwen he, dus Kom je volgende week hier even toine, krijg ik nl 2 dames op bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Hoe gaat het met je kleine mannetje Kaboutertje, en met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Goed om te lezen Kaboutertje, is alles geslaagd, bedoel of het nu eerst definitief achter de rug is. Gun je rust eerst en vooral geen zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 2 dames suikertje, 1 niet genoeg..... Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Heb me aangemeld voor werken in groentetuin hier in dorp voor voedselbank. Ik eet-pluk er ook vruchten van, dus moet er voor mezelf ook wat voor terug doen. Weer stapje in mijn ontwikkeling en dat op 49ste leeftijdsjaar. ProudMary en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) Eigenlijk 3 dames toine, want hondje is ook dame. Hoop dat ik het met hondje lang vol houd, want vrouwen en mij is tot dus ver geen succes. 26 maart 2015 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Voor de goede orde, 2 dames die hondje brengen, wil geen praatjes hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plofkoe Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) . 17 november 2015 bewerkt door plofkoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Neem de dames wel mee op toer naar G. Geert, woont hier vlakbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 ha ha, ken dat met vrouwen, word ik nerveus van en zij niet van mij.... hond is je beste vriend, in mijn geval tommy ( tommel de bommel) 13 jaar engelse cocker spaniel, mijn derde... ik kan verhalen vertellen hihi... nou 1 verhaaltje dan van tommy, is qua eten een monster, werkelijk waar.. ik een lekker soep gemaakt ( tomaten ) alles klaar naar boven om het te verorberen, maar stokbrood vergeten, dus even naar beneden, terwijl ik in de keuken sta, denk, er klopt iets niet.... en helemaal waar, ik sta in de keuken en tommel is er niet en dit is niet mogelijk, gezien waar er eten is, tommy zeker present is, zijn gedachten, je weet nooit wat ik kan grijpen. gang deur dus net niet in het slot gevallen..... ik in een klein haastje ( sprint a la bolt ) naar boven, want ik weet al hoe laat het is en wie zit daar hevig om zijn bek likkend en geheel rood van de soep met geloken ogen naar beneden, tomskie, en wil zeggen, joh ik weet niet wat je wilt, maar ik heb zekers niets gedaan hihi, met een uitdrukking van grote schaamte, maar dat is zijn manier van geen straf, lekker gegeten en het zou mij jeuken hihi kan dan niet kwaad worden dan, mijn fout...., maar goed......kan ik een boek mee vullen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Dat soort praktijken ken ik helaas Agnieta, ze kwamen toen ook onaangekondigd bij mij. Dachten dat ik het niet voor mekaar had. wel dus, haha, was wel RvdK, maar goed even erg. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Lijkt wel of ik adhd heb vandaag, welnee, gewoon blij en opgewekt. Scroll gewoon sls je mij wilt negeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Welkom Cowflop dat je maar een poos bij ons mag verblijven ouwe rakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 meld mij droog af.. iedereen een fijne dag gewenst.. en habbadehabba.. groet toine ski... bladiebla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 ben van plan eens een week anders te gaan eten, met smoothies van verse groenten wat yoghurt etc...zomaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plofkoe Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) . 17 november 2015 bewerkt door plofkoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Geen idee waar jullie het over hebben mbt plof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Dag Plofkoe. Het ga je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 O jee, weet nu wat cowflop betekent. Humor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 tja. plofkipofcow. ok of niet hij is weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden