PascaleR Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Hoi, Net aangemeld en een profiel aangemaakt. Onwennig allemaal. Iemand bekend met ERS en alcoholmisbruik? Grtz, Pascale Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Hoi Pascale, welkom op dit forum: ERS zegt mij niets, sorry. Ongetwijfeld zullen er anderen zijn die het wel wat zegt. Alcoholmisbruik daarentegen ben ik wel bekend mee . Jij waarschijnlijk ook, gezien je aanmelding? Onwennig, dat kan ik me voorstellen. Er is hier veel te lezen en het forum heeft mij erg geholpen om mijn drankmisbruik aan te pakken. En doet dat nog. Ik wens je veel succes op je pad en hoop dat je hier kunt vinden, wat jij nodig hebt. Ik stuur je zo een PB-tje, een persoonlijk bericht. Als je aangemeld staat, dan zie je het rode envelopje rechts bovenin je scherm rood kleuren ten teken van een nieuw bericht. Ik kopieer daar een stuk tekst in over hoe het forum globaal in elkaar zit. Misschien helpt het je om de onwennigheid wat sneller weg te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Trouwens, ik zie je avatar met een BMW R26 (25?) met een schommelvork voor. Ik heb er zo een gehad; wel met een buddy seat i.p.v. zweefzadels. Mooi ding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Welkom hier PascaleR, met alcohol misbruik bekend, ERS zegt me ook niks. Wat zijn je doelstellingen? Ik wens je sterkte en succes en hoop van je te horen. welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijgerinnetje Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Hoi pascale ik heb me ook net aangemeld en je vraagt of iemand bekend is met ers. Ers staat voor emotie regulatie stoornis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijgerinnetje Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Oeps ook ik ben bekend met alcohol problematiek -(( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijgerinnetje Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 En moet mijn weg hier op het forum ook ontdekken all succes om het de baas te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijgerinnetje Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 En moet mijn weg hier op het forum ook ontdekken all succes om het de baas te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ree Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Welkom Pascale, Voor alcoholmisbruik ben je hier echt aan het goede adres. ERS (emotie regulatie stoornis) is nieuwe naam voor Borderline? Zo stond het op internet in ieder geval. Daar ben ik ook niet zo mee bekend, maar ik denk dat het niet meevalt omdat het een stoornis is die je niet zo 1,2,3 aan de buitenkant kan herkennen. Een gebroken been is gewoon duidelijk. Ik hoop dat je je draai hier kunt vinden, het is echt de moeite waard. Heel veel sterkte en hopelijk tot de volgende keer, Ree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijgerinnetje Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Wie kan en wil me helpen om het forum te leren kennen doe het al te lang alleen het gevecht tegen alcohol zou fijn zijn als ik wegwijs word gemaakt in het hoe en wat betreffende dit belangrijke forum voor me alvast dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Hoi Tijgerinnetje, Ik stuur je een PB-tje, een persoonlijk bericht. Als je aangemeld staat, dan zie je het envelopje rechts bovenin je scherm rood kleuren. Ik kopieer daar een stuk tekst in over hoe het forum globaal werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Hoi Pascale en tijgerinnetje. Welkom op dit forum. Het is inderdaad een belangrijk forum . Het bestaat al 10 jaar las ik hier vandaag . Ik heb wel de indruk dat het nu heel veel bezocht wordt en dat men heel open , gevoelig en eerlijk schrijft . Ik heb er ontzettend veel aan en kom elke dag even kijken. Vaak meerdere keren. Misschien hebben jullie wel iets aan elkaar ! Veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 welkom nieuwe frummers en ik denk dat elke stoornis niet positief wordt beinvloed door drank vaak verminderen ze als men drank/drugs de baas is persoonlijk had ik erg last van depressieve buien en gevoelens zodanig dat ik al een etiket depressief opgeplakt kreeg en men mij aan de AD wilde hebben gelukkig ontdekte ik niet veel later dit forum heb de training online gedaan en nooit meer gedronken en ook nooit meer depri geweest. dit kan voor anderen anders zijn natuurlijk maar voor mij een inzicht en ervaring die ik graag deel hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Pascale? Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden