bolletje Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Ik las gisteren een artikel dat het middel Cijtisine of Cytisine het stoppen met roken makkelijker zou maken dan pleisters of andere hulpmiddelen. Het is te bestellen bij Sopharma AD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Sponsorcontract bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Haha nee hoor Sugar, maar ik las het en dacht meteen aan dit draadje. Heb het op een briefje geschreven en mee genomen zodat ik het hier kon plaatsen, in de hoop dat iemand hier iets aan heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Weet dat je goede bedoelingen hebt bol, maar vroeg me af of het geen reclame was. En of dat niet tegen soms strenge forumregels is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 4 november 2015 Rapport Share Geplaatst 4 november 2015 Het probleem is dan alleen dat je daarna alsnog van je nicotine verslaving af moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden