huttula Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Geplaatst 19 februari 2015 Moeilijke week..toch nog hetzelfde gebleven Dat is toch al een winst.
Anne87 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Op 6-12-2014 om 11:54 zei Anne87: Heb mij vandaag gewogen. Vorige week was 92,2 kg Nu 92,3 kg Dus 100 gram aangekomen, had meer verwacht eigenlijk. Moet je na gaan.. 11 jaar later.. Van 92,3 naar 125 kilo, echt verschikkelijk.
Anne87 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Op 27-11-2014 om 15:39 zei Anne87: Hallo Iedereen, Ik ben Annemiek en ben 27 jaar en doe al meerdere pogingen om af te vallen, wat tot heden totaal niet lukt. Door mijn verslaving aan snoep en chocolade het zoetigheid. Vandaag heb ik mij online aangemeld voor het online behandeling. Verder woon ik samen met mijn hondje. Werk op een plaats waar alleen maar snoepgoed en chocolade verkoopt. Dus mijn verleiding is dagelijks heel groot. We zijn inmiddels 11 jaar verder... Ik ben 38 jaar, vrijgezel en helaas is mijn hondje vorig jaar juli overleden op 16 jarig leeftijd. Ik werk nog steeds op dezelfde plek en nog steeds verslaafd aan suikers. Ik weeg op moment 125 kilo...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden