Kipje Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Ga morgen naar nieuwe HA. Ze stelde voor om af te bouwen. Ik zou graag op een drietal weken afbouwen ivm voedingsprogramma. Wie heeft ervaring met afbouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 (bewerkt) Hoi Kipje, Ik heb eerst 2 maanden gestabiliseerd op 2 glazen per dag minder en daarna per week/10 dagen één glas per dag geminderd. Dit was bij mij nodig om de wilskracht te kunnen laten winnen van zowel de lichamelijke als de geestelijke verslaving. 24 oktober 2014 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 24 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Hoi Acanthus Dank voor je reactie. Gisteren was ik ook nog heel erg voorstander van afbouwen. Nu heb ik nog heel veel gelezen, en ik twijfel of ik alsnog volledig zou stoppen...blijkbaar is het weinigen gegeven er in te slagen (proficiat voor jou in elk geval! Respect!). De HA die ik eergisteren aan telefoon had, is ook voorstander van afbouwen... Straks maar de consultatie afwachten...spannend nu wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wijnie Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 hai....wat is HA ? ( ik ben nieuw op het forum) ik ben wel benieuwd want ik probeer ook te gaan minderen en vooral om controle te krijgen op risico momenten dat ik echt veel drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wijnie Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 hi... wat kan een HA dan doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wijnie Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 hi.. jazeker...dat is een belangrijke stap ..ik begreep het gewoon niet goed.. als je ongeveer 5 dagen per dag drinkt kun je dan ook last krijgen van ontwenningsverschijnselen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wijnie Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 sry..ik maak er een potje van : 5 glazen !! bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 vooral om controle te krijgen op risico momenten dat ik echt veel drink Dag Wijnie, Wat zijn voor jou risicomomenten? Hoe vaak komen die voor? En hoeveel drink je dan, meer dan 5 glazen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst 6 november 2014 STERKTE Wijnie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden