Skip Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Hoera ik open ook eens een dag. En dat lukt alleen maar als ik in de nachtdienst zit. Op normale dagen ben ik nooit zo vroeg. Wie weet kaboutertje lig jij hier ergens met je Cliniclowntje in " mijn " Ziekenhuis. Dat zou zo maar kunnen.... Wil je ontbijt op bed? Lekker gekookt eitje... Kopje koffie beschuitje met aardbeien. Ik breng t zo bij je hoor. Ik wens iedereen een fijne dag. Ik ga lekker slapen zzzzzzzzz heel lang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 13 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Tja als ik open met de verkeerde datum kan ik het wel schudden... Haha nou probeer t morgen gewoon nog een keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 Niet helemaal wakker meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2014 En er wás al een dagdraad geopend Skip , Jowan was je voor. De datum kun je overigens altijd nog prima aanpassen naderhand hoor, maar in dit geval dus niet van toepassing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden