Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 oktober

jowan

Aanbevolen berichten

Ja ik hang de vlag uit. Dit is niet zijn eerste opname. Hij heeft oa een open hart operatie gehad. Zal ook zijn laatste niet zijn. Maar ik wil nu toch wel graag naar huis, maar goed eind is in zicht! 

Lijkt me niet gemakkelijk, maar je zult wel geleerd hebben zoveel mogelijk in het heden te leven... Geniet van de zonnige uren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem aan dat je het tegen mij had Walrus. In juli 2 weken detox gehad, daarna 3 weken behandeling, Toen 2 maanden thuis en nu net terug na 4 weken verblijf in antroposofische kliniek

ja sorry, was niet erg duidelijk. Wel een heel intense ingreep zeg. Ik wist niet dat dat zo bestond. Wel een keer gelezen van een kliniek of zo in Zuid Afrika of Curacao...  maar dat was boven budget dus niet eens heel serieus naar gekeken. Is antroposofisch anders met verslaving dan 'gewone' zorg? Komt daar ook je verlangen naar meer spiritualiteit vandaan of haal ik nu alles door elkaar? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is kliniek van Lievegoed Walrus, zitten door hele land.  Ik heb er dubbel gevoel over, Er zijn me bij intake valse beloftes gedaan en daarom ging ik daar in weerstand.

Maar heeft me ondanks dat wel goed geholpen. Geen contact met buitenwereld, Is boerderij daar met bushalte op 45 minuten lopen, geen tv, internet of foon. Ook niet bellen eerste 6 weken met je familie. Prima plek voor om van je verslaving af te komen maar was ik eigenlijk al toen ik daar heen ging. Mij was toegezegd dat ik ook voor mijn fobien hulp kreeg. Heet niet voor niks verslavings en pschiatrie daar, niet dus.

Maar alla, veel aan mezelf gewerkt en veel gesprekken gevoerd met mede cliënten.

Ga proberen nu hier weer alles op rails te zetten, kan altijd nog terug daar, maar hoop dat het niet nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de een wil afvallen na drank, de ander aankomen.................. wie praat me bij?

Ik kwam aan van drank, 4 kg.

met 61 kg naar de kliniek

eenmaal thuis ging ik door met ontbijten en lunchen wat ik eerst nooit deed

4 kg eraf

bij kilokiller wegen ze wekelijks, de obsessievelingen dagelijks.................... WAT VOEGT HET ALLEMAAL TOE?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee viel wel mee Kaboutertje, wel blij dat ik weer zelf kan doen wat ik wil. Veel mensen daar gezien die er echt veel aan hadden, vooral veel mensen daar uit Randstad, Ik denk dat ik er als noorderling toch iets te nuchter voor ben.

Volgende week elke dag koken en hoop contact met al mijn kids beetje te herstellen. Schrijf hier niet graag over, maar is wel mijn grootste zorg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...