Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Hoi Agnieta, hoeveel koffie drink je per dag en kan je er slecht van slapen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 koffie met borrelnootjes... ik was er niet meteen opgekomen komt vooral door de eerste 2 lettergrepen voor de nootjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 fijne avond -je zal wel opgelucht zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Hoi Walrus, kan je het nog sterker vertellen, toen ik op detox zat mochten er geen borrelnoten komen. werd met drank in verband gebract, andere chips mochten wel, winegums waren ook verboden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 ik heb ooit een kleine week in het ziekenhuis doorgebracht met/bij onze jongste zoon. Twee momenten blijven me mijn leven lang bij: toen hij 'wegraakte' onder narcose en toen we naar huis mochten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Hoi Walrus, kan je het nog sterker vertellen, toen ik op detox zat mochten er geen borrelnoten komen. werd met drank in verband gebract, andere chips mochten wel, winegums waren ook verboden sjesus en ik dacht een leuk grapje te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 domme vraag misschien, maar kwam jij daar nu net vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 droge worst mocht ook niet, ook teveel associatie met drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Neem aan dat je het tegen mij had Walrus. In juli 2 weken detox gehad, daarna 3 weken behandeling, Toen 2 maanden thuis en nu net terug na 4 weken verblijf in antroposofische kliniek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Antroposofie is 1 kop koffie per dag en na 7 uur savonds geen thee meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Ja ik hang de vlag uit. Dit is niet zijn eerste opname. Hij heeft oa een open hart operatie gehad. Zal ook zijn laatste niet zijn. Maar ik wil nu toch wel graag naar huis, maar goed eind is in zicht! Lijkt me niet gemakkelijk, maar je zult wel geleerd hebben zoveel mogelijk in het heden te leven... Geniet van de zonnige uren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Hoi Kaboutertje, vegetarisch eten daar, eigen tuin waarin je elke werkdag "mocht"werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 En sterkte Kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Neem aan dat je het tegen mij had Walrus. In juli 2 weken detox gehad, daarna 3 weken behandeling, Toen 2 maanden thuis en nu net terug na 4 weken verblijf in antroposofische kliniek ja sorry, was niet erg duidelijk. Wel een heel intense ingreep zeg. Ik wist niet dat dat zo bestond. Wel een keer gelezen van een kliniek of zo in Zuid Afrika of Curacao... maar dat was boven budget dus niet eens heel serieus naar gekeken. Is antroposofisch anders met verslaving dan 'gewone' zorg? Komt daar ook je verlangen naar meer spiritualiteit vandaan of haal ik nu alles door elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Is kliniek van Lievegoed Walrus, zitten door hele land. Ik heb er dubbel gevoel over, Er zijn me bij intake valse beloftes gedaan en daarom ging ik daar in weerstand. Maar heeft me ondanks dat wel goed geholpen. Geen contact met buitenwereld, Is boerderij daar met bushalte op 45 minuten lopen, geen tv, internet of foon. Ook niet bellen eerste 6 weken met je familie. Prima plek voor om van je verslaving af te komen maar was ik eigenlijk al toen ik daar heen ging. Mij was toegezegd dat ik ook voor mijn fobien hulp kreeg. Heet niet voor niks verslavings en pschiatrie daar, niet dus. Maar alla, veel aan mezelf gewerkt en veel gesprekken gevoerd met mede cliënten. Ga proberen nu hier weer alles op rails te zetten, kan altijd nog terug daar, maar hoop dat het niet nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Hoi MG, droge worst was op detox in Beilen,. Antroposofie is vegetarisch met veel en heel veel spreuken van Rudolf Steiner, Denk dat er wel lichtje bij je gaat branden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 de een wil afvallen na drank, de ander aankomen.................. wie praat me bij? Ik kwam aan van drank, 4 kg. met 61 kg naar de kliniek eenmaal thuis ging ik door met ontbijten en lunchen wat ik eerst nooit deed 4 kg eraf bij kilokiller wegen ze wekelijks, de obsessievelingen dagelijks.................... WAT VOEGT HET ALLEMAAL TOE? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Nee viel wel mee Kaboutertje, wel blij dat ik weer zelf kan doen wat ik wil. Veel mensen daar gezien die er echt veel aan hadden, vooral veel mensen daar uit Randstad, Ik denk dat ik er als noorderling toch iets te nuchter voor ben. Volgende week elke dag koken en hoop contact met al mijn kids beetje te herstellen. Schrijf hier niet graag over, maar is wel mijn grootste zorg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 De 1 komt aan en de ander valt af Monster, Volgens mij gaat het erom hoe jij je voelt en je weet zelf hoe dat is. Gezond eten en geregeld leven is de basis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Suiker daar heb je zeker gelijk in. Mijn punt was misschien dat veel mensen hun eigenwaarde oa halen uit het feit dat ze hun gewicht onder controle hebben. Gewichtdebaas.nl , zoiets. Misschien het 12 stappen plan op loslaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 MG, als het om lichamelijk welbevinden gaat, GOED BEZIG!!! Maar jij en ik weten dat veel mensen, m.n. vrouwen, hun eigenwaarde halen uit maat 38. En dat is schrijnend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Monster, kan je wel zeggen dat het om je eigenwaarde gaat, maar weet je ook wel, Nog nooit vriendin gehad hoor met met maatje 36, Kijk om je heen, is alleen kledingindustrie met reclame die er zo uitziet, Meeste mensen echt maatje meer hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Monster, Vergeef me als ik dit niet weet maar ik kan het niet zien bij je profiel. Ben je een man en zeg je nu dat je 57 kilo weegt? Wat is je lengte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 ow juf, ik ben een vrouw van 1.68 m klein wijffie dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden