Gast Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Vertel wat er mis is An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Ik start morgen weer met de refusal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Sorry Plof dat ik je wakker riep. Volgende keer maar. Nu An eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Vanmorgen nog. Gewoon TE idioot en toen heb ik pas hulp gezocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Waarmee ben je in de fout gegaan An? Enkel met drinken of is drinken het gevolg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Ben bang vanmelf nu. Hoop dat mijn hoofd morgen beter is. Kon ik maar slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Het begon met die kalmeringsdruppels. Ik was met de refusal gestopt en dacht dat kan wel. En uiteindelijk ging ik een fles wijn halen, en nog een n.b. Stom verstand heb ik, onderhand WEET IK HET TOCH. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Wil je even met iemand praten An? Ik wil je mijn nummer wel pben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 ok , dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Waren dat homeopathische druppels An? Snap niet waarom wrs voor de houdbaarheid maar dit zit vaak veel alcohol in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Ja daar zit veel alcohol in... mezelf goed voor de gek gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 je hebt een pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Nee, niet voor de gek gehouden, gewoon jezelf willen helpen maar getriggerd daardoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 An, jezelf de komende dagen niet zo afvallen. Wat dat betreft heb je uitstekend voor jezelf gezorgd! Ben daar maar heel trots op! Tot lees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Oehoe! Ik kan daar zo boos van worden. We zijn niet onnozel wel.? Als je wilt zuipen, zuip dan. Maar ga niet achteraf zitte zaniken dat je het niet wist! Nu weet je het toch ook! Je wilde gewoon niet weerhouden worden, Dat is het. Nou, dan heb je wat je vroeg. Nou maak je me een beetje boos Agnieta. Als je middelen neemt om rust te krijgen zit daar soms alcohol in, zeker de homeopathische. En dat kan je triggeren. An ondervond dat en zocht hulp hier, wijs besluit van haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Spud Ben nu behoorlijk gekalmeerd. En ga zo naar bed. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden