Gast Agnieta Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Sampie! 22 dagen clean.. Well done, voorbij de 3 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gelukzoeker Geplaatst 24 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2015 Ik nu 14 dagen helemaal gestopt, hiervoor sinds een paar maanden steeds meer geminderd en het voelt zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hsper Geplaatst 26 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2015 Volhouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Vandaag heb ik besloten met dag 1 zonder te gaan. Ik ben het suf zijn weer zat. Gisteren bewust niet gehaald en het laatste vroeg in de avond opgerookt en extreem vroeg gaan slapen. Goed geslapen en niet zo duf wakker omdat blowen gisteren zo vroeg was en ik zo heel lang geslapen heb. Ik hoop maar dat slapen de volgende dagen meevalt. Stoppen met roken doe ik als ik het stoppen met blowen weer onder de knie heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Extranaut Geplaatst 16 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2016 En nog updates mensen? Terug begonnen of hoe staat het er vandaag voor? Ik ben op zoek naar verhalen van mensen die langdurig gestopt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melisssa Geplaatst 28 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2018 Goeiemorgen iedereen! Ik ben ook nieuw op het forum hier, ik probeer al heel te lang te stoppen zonder succes en hoop hier om steun te vinden onder lotgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden