plof Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Mogge Weet je Gipsy...koppijn is niet voor niks Koppijn zegt dat het genoeg is voor dit moment dat het even niks meer aan kan Tenslotte is je hoofd een regelkamer En dat het even ontregeld is, dad niet zo vreemd Tenslotte heb je ook een tijdje slechtgeslapen En slapen is nu net een belangrijke om te resetten Ook ben je bezig met een grote verandering..werken aan jezelf..vergt ook wat Lichaam zit mooi in elkaar...het geeft waarschuwingen Plofkip...kan jij omgaan met rust? Jezelf voorbij lopen..is ook weglopen van jezelf Ondanks dat je vrolijkheid en je goede humeur Gewoon een vraag..ik herken wat bij jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Goedemorgen frummers, Hier ook vroeg op, heb de douche al aan de binnenkant gezien, en ben klaar voor de dag. Zag ook al een item van Hanneke, maar heb nog niet gekeken... eerst maar even doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Ik zie het Plof, lekker , maar ik ga toch voor een bakje thee om de dag mee te beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Mooi om te lezen..plofkip. Nou lees je al een hele andere plofkip Die al behoorlijk de touwtjes in handen heeft Mogge Aak en yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Hihihihi, leuk Fruit, goede morgen ook voor jou. Nog even terugkomen op jouw berichtje van gistermorgen, wat een goed overwogen manier van te werk gaan bij het zoeken naar en het kopen van je nieuwe stek, Fruit, echt hartstikke goed. En kan me indenken dat dat dan gelijk een stukje rust geeft. De gelatenheid... ja, denk dat ook wel te begrijpen. Maar je hebt heel verstandig geredeneerd en gehandeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Goedemorgen iedereen, hier nog bewolkt helaas. Ik heb gelukkig veel beter geslapen dan gisteren. De rust is een beetje teruggekeerd in mijn hoofd. Ik wens iedereen een goede dag. Eerst maar eens kijken hoe de koffie van Plofkip smaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Klopt Fruit, mensen zijn inderdaad raar af en toe. En vooruitkomen... prima. Maar niet ten koste van.... Pas op de plaats of tikkie terug kan heel heel goed. zijn. Ikzelf heb het een poosje geleden met mijn werk gedaan. De eisen groeiden, oké, ik groeide ook... Ik was er best goed in, maar het vrat steeds meer energie. Om een lang verhaal kort te maken: Door allerlei gebeurtenissen ging ik me plots realiseren waar ik mee bezig was, het kwartje viel en ik heb een flinke stap terug gedaan. Andere afdeling, tikkie minder, tikkie anders. En nee... zit niet meer bij de 'elite' om het zo te zeggen... Maar ik heb er geen seconde spijt van gehad. Ik kan weer genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Good morning Suiker. Hier ook bewolkt, dus kan helaas geen zonnetje naar je toe blazen. Fijn dat je weer een tikkie beter hebt geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Heerlijk he Joop? Hier de deur open, af en toe het geluid van een paar schapen en een ezel van iets verderop. Oh ja, ook de twee kippetjes van mijn buurtjes. Maar zo heerlijk stil, zo vredig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Dames en heer ik wens jullie een heel fijne wandeling. Wie weet komen jullie elkaar nog tegen.... rode roos dus in het linker borstzakje maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Goedemorgen, wat een gezellige drukte zo op zondagmorgen Hier helder grijze lucht met witte zonvlekjes, nauwelijks wind... Las Hanneke en ik zal haar missen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Goedemorgen, Terug van weggeweest. Woon in mijn paleisje sinds donderdag. Veel gedaan en nog veel te doen. Nog een paar dozen uitpakken en er ligt nog schilderwerk te wachten. Hoef me ook de komende tijd niet te vervelen :-) Ik heb het naar m'n zin hier. Vandaag gaat zoon verhuizen (vanuit de oude woning) en zelfstandig wonen, dus huis verder leegmaken, schoonmaken, opruimen enz. Dochter komt helpen, ouderwets met z'n 3tjes. Fijn. Ik ben nog niet bijgelezen. Heb veel mooie dingen gelezen. Maar ook minder mooie. Jammer, de reden waarom Hanneke vertrekt. Een fijne dag gewenst en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Wat fijn voor je PM, wonen in je nieuwe paleisje. Veel plezier vandaag met verhuizing zoon, gelukkig heb je hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 september 2014 Rapport Share Geplaatst 7 september 2014 Dank je Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden