Vol Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 akelei.. wat is "meer" dan de moeite waard ? en waarom is dat eng ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 er schrijft hier niemand die niet de grootste moeite waard is dat is niet eng dat is groots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Akelei,ik snap wel wat je zegt die douche van Gerrit ... warm en véél water denk ik he ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 mijn AB heeft 36 knopjes de meeste hebben meerdere functies al naar gelang de duur van het drukken alles bij elkaar zo'n 129 functies........................................... waar is Fruit als je hem nodig hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 er liggen 4 afstandsbedieningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 het schijnt uit te maken in welke volgorde ik de afstandsbedieningen hanteer Stap 1 Wij kwamen er toe te geloven dat ons leven onhanteerbaar was geworden. Ik denk dat ik die stap nu begrijp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 ik snap ineens waarom bijna iedereen dagelijks tv kijkt...................als je de AB snapt ben je zó blij dat je dat dagelijks wilt vieren..........................of je bent bang dat je het verleert; er ontsnapt zomaar 1 van de 129 functies aan je aandacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 pér AB dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 er zijn al 2 AB's nodig om 1 tv aan te zetten ik heb 3 hersencellen dat KAN toch niet goed gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 het journaal zit op 701 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 dat onthoudt toch geen mens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 dank Iet, jij ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 (bewerkt) Haha, Monster, jij hebt geen drank nodig om grappig te zijn. ook niet om warrig te zijn ! 30 augustus 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 ik had een inhaalslag te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Monster ad rem ook goeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 jij hebt teveel in boekjes van Codependency gesnuffeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Hey Jane, De weemoedigheid voorbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 ik sta machteloos hoe andere mensen over mij denken, en mijn AB is onhanteerbaar geworden ik vrees dat ik een morele en mentale inventaris moet opmaken en die moet delen met mijzelf, een ander en mijn Hogere Macht .... .... .... het kan toch niet zo zijn dat ik een terugval krijg omdat mijn afstandsbedieningen voor zichzelf dreigen te beginnen? Of is het Minnesota-model hier niet voor bedoeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 en nu afwassen welterusten allemaal droog afwassen, hm ook weer nieuw ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Monster, ik volg je voor geen meter ! Slaap lekker ... ook voor ná de afwas ! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Ik kruip onder de wol. Uh, synthetisch dekbed dus... Welterusten en voor de lateren onder ons fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Mary, ik heb het letterlijk even weggewerkt die weemoedigheid. Het bed staat nu anders waardoor de kamer veel groter lijkt. Dochter snapt niet waarom dat niet eerder gebeurde. Terwijl ik zo begon en zij juist anders het bed in wilde stappen. Nou ja, ze mag er straks nog 1 x van profiteren, mag zij even weemoedig worden haha. Eens kijken of ik nog wakker kan blijven tijdens de late film, en alvast hier een goeie welterusten voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Geweldig die race van Monster! Wat mij betreft had je nog wel door mogen gaan tot de titel "Ervaren Forummer" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 de benzine was even op denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2014 Heerlijke dag gehad! Lekker ouderwets met een hele oude papieren wegenkaart van A naar B gereden. Tig x fout gereden, want die kaart was hèèèl erg oud! Maar anderhalf uur te laat toch op de plek van bestemming aangekomen. En ook nog iemand aangetroffen. Want bij gebrek aan telefoonnummers ook niet even kunnen bellen dat we later kwamen. Heel ouderwets geweest vandaag en lekker dat dat is. (eens kijken of ik het niet eens een keer voor elkaar krijg om met paard en wagen van Limburg naar Groningen te reizen ofzo) Op de boot 1x regen gehad en verder zon. Zelf mogen sturen, kei cool! Maar ook kei spannend, want dat is wel even wat anders dan een auto. Goed verzorgd met lekkere hapjes. Leuk gezelschap en goede reisleiders. Kortom heerlijke dag! Voor degene die paardrijden eng vinden, kan op een boot zitten en naar het water kijken en luisteren eventueel ook een goede optie zijn om te relaxen. Fijne avond en nacht nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden