nikky Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 Na 7 maanden mezelf goed in de hand gehouden hebbend is het zondag weer fout gegaan. Ik heb meer last van mjjn slappe houding dat dat ik van de wijn had . Maar ik ga weer vol goede moed verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 6 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 nee na zondag volgde de maandag om af te kicken. het gaat niet om grote hoeveelheden maar ik wil gewoon niet meer dat het gebeurt.het gaat om 2x 1 fles wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 6 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 een aanleiding om te gaan drinken was er niet, ik weet het niet, ben gewoon op de fiets gestapt en heb een fles gehaald toen mijn vrouw aan het werk was. heb ik over nagedacht maar ik kan niets vinden. ja de hond dat is een kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 7 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 Ik ben gewoon weer gestopt en kan het via het forum van me afschrijven denk ik. Ik weet dat ik een tijd zonder kan maar dan plotseling gebeurt het. Daar moet ik vanaf. Als ik het forum opstart voel ik me ook wat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2014 (bewerkt) Wat grappig, hier nog een forummer met een reminder-tatoeage. Alleen is ze die in de loop van de tijd een andere betekenis voor zichzelf gaan geven, smoeshaan die ze is. Nikky, niet te hard zijn tegen jezelf hoor. Zeven maanden clean is een topprestatie. Ja, je bent uitgegleden. Maar je had daar ook aan toe kunnen geven. Doe je niet. Je bent sterk. Helemaal geen slapjanus. Sterkte, Yj 7 augustus 2014 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden