Antoinnette Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Ik noem me zelf gewoon alcoholist kunsie. Begrijp wel wat je therapeute bedoeld, maar eerlijk gezegd maakt het voor mij niet zoveel uit. Ik doe (drinken) idd zelf, maar dat doen er velen met mij, maar niet in die mate dat ik er afhankelijk van ben geworden en het mijn leven op een zeer slechte mate beinvloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Hutt, ik heb dat ijs vanmiddag al genomen... Dank je MG. Het voelt hartstikke goed. Mijn leven is een stuk leuker geworden. Soms heb ik het nog even moeilijk, maar realiseer me dat dat meestal het Pavloveffect is. Al met al valt het niet drinken me reuze mee. Vooruitzichten? Gewoon doorgaan. Dat stoofpotje klinkt erg goed trouwens. Ik ga de hamburger in de pan gooien. Tot later. Kate, huttula en An reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Moe van al het gesnif duik ik zo vroeg met wat paracetamol mijn mandje in. Fijne avond en tot morgen. Snifffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 ik ga ook lekker voetbal kijken en log er voor de verandering zomaar voor uit. welterusten vast die trapleuning google ik morgen wel lijkt me lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 Ik meld me droog af. Welterusten allemaal. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 ik zal niet lachen, ik zie uit naar de foto. Truste voor straks allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2014 dit is m vast niethttp://www.smulweb.nl/recepten/123915/Gebakken-trapleuning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden