Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hahaha Gunn. Ik heb vandaag heel gek gedaan en een sole gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Wij noemen dat toch gewoon Tong? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ik krijg wel eens steun van een alcoholistische kennis. In praktische zaken of bijvoorbeeld, onlangs, in telefonische ondersteuning. In feite is dat niet helemaal koosjer, want ik mag de mens niet heel graag. Hij is een beetje iemand die ik "misbruik" bij gebrek aan andere mensen. Vandaag mailde hij me ineens dat hij me graag ziet, en verdomd toch, ik voel me gedegouteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Eh ja zeetong, wij Vlamingen noemen dat wel eens sole(kes). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hé Wijffie, Ja, ik wil er een gezonde gewoonte van maken dit forum te blijven bezoeken. Hoewel het wel erg op Twitter begint te lijken. Maar dan specifiek voor dipsomanen. Ahwel, slaap lekker Wijffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Nee hoor, niet aan het piekeren gelukkig. Ik zat te denken of je die professionele hulp niet even hierheen kunt sturen, heb ook nog wel wat klussen liggen Ik was werken, dus man moest alles in goede banen leiden - it's f great to be a feminist. Krijgt hij op het einde een kaartje met telefoonnummer "Je suis chrétien. God believes you!" Je moet niet vragen hoe het bij ons gesteld was hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ikzelf heb nog nooit tong gegeten, maar volgens m'n moeder en haar man een zeer smakelijk vis. Mits goed bereid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Erg lekker Gunn, maar vreselijk duur eigenlijk. Nou ja, had dus een gekke bui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ietje, ik kan het met geen woorden omschrijven. Het is terug een beetje thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Al chance dat het je schoonmoeder niet is. Hoewel... catfight :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hé Ietjefietje. Dank je. En ik ga de schone lakens opzoeken, lieve mensen. Een fijne nacht en... tot morgen? Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Dat was een hele grote stap Ietje. In allerlei opzichten. Schaamte uiteraard, en ook eenvoudigweg financieel. Het besef dat de buren misschien gaan merken... De vaststelling dat de buren wellicht al iets weten omdat we de deur maar op een kier openen... Pff. De opluchting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 yep. Nu is de grote uitdaging om het zo te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 En ik ben een kieken. Stuurde vandaag een mailtje naar baas om eens samen te zitten over iets. Gevolg: ik mag vergadering plannen en leiden met een aantal mensen en een presentatie van mij. #jegedeisdhouden was toch mijn motto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden