Spring naar bijdragen

Donderdag 3 juli 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik krijg wel eens steun van een alcoholistische kennis. In praktische zaken of bijvoorbeeld, onlangs, in telefonische ondersteuning.

In feite is dat niet helemaal koosjer, want ik mag de mens niet heel graag. Hij is een beetje iemand die ik "misbruik" bij gebrek aan andere mensen.

Vandaag mailde hij me ineens dat hij me graag ziet, en verdomd toch, ik voel me gedegouteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Wijffie,

Ja, ik wil er een gezonde gewoonte van maken dit forum te blijven bezoeken. Hoewel het wel erg op Twitter begint te lijken. Maar dan specifiek voor dipsomanen.

Ahwel, slaap lekker Wijffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, niet aan het piekeren gelukkig.

Ik zat te denken of je die professionele hulp niet even hierheen kunt sturen, heb ook nog wel wat klussen liggen ;)

Ik was werken, dus man moest alles in goede banen leiden - it's f great to be a feminist. Krijgt hij op het einde een kaartje met telefoonnummer "Je suis chrétien. God believes you!"

Je moet niet vragen hoe het bij ons gesteld was hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was een hele grote stap Ietje. In allerlei opzichten. Schaamte uiteraard, en ook eenvoudigweg financieel. Het besef dat de buren misschien gaan merken... De vaststelling dat de buren wellicht al iets weten omdat we de deur maar op een kier openen... 

Pff.

De opluchting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben een kieken.

Stuurde vandaag een mailtje naar baas om eens samen te zitten over iets.

Gevolg: ik mag vergadering plannen en leiden met een aantal mensen en een presentatie van mij.

#jegedeisdhouden was toch mijn motto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...