huttula Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Geloof wel dat eigen risico ermee te maken heeft Das met veel dingen in de gezondheidszorg Denk wel dat het uitkan als je veel drinkt...leverd ook genoeg op...lange termijn Goede investering als je er weet mee om tegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Good luck agnieta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Denk dat ik op het laatst wel voor 360 in de maand opzoop... Geen gekkigheid...sterke drank...wijn Ook de goedkope loopt de rekening mooi op...vergis je gauw in Tis dat ik werk had...had ik nog een probleem gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Good luck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Goede middag al bijna, Hier in de weer met van alles en nog wat. Lekker bezig dus..... Bol: succes en sterkte met het stof. Ik hoop dat het een beetje je huisje uitwaait. Blondie: Je hebt er geen lekker weer bij voor het landgoed. Tenminste hier is het huilen met de pet op. Binnen werkjes oppakken? En weer door....Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Goedemiddag allemaal, Ludwig, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Alles goed? Nog steeds drank en rook vrij? Maak er een fijne dag van! Kunsie, Ook gefeliciteerd, Van jou hebben we heel lang niets meer gehoord Misschien "zien"we je nog eens. Verder, hier alles goed, Nog steeds vakantie, Maar even nieuwe plantjes op het balkon zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Ha wijfie, Je gaat goed he, Dag 9 alweer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Gesprek, met jeugdzorg, niet helemaal gelopen, zoals je gehoopt had Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Mooi rekensommetje Fruit, Gelukkig heb ik het nooit zo bont gemaakt Je moet je nu wel heel rijk voelen dan Werk ze trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Ze komen vanmiddag, de meters vervangen. Moet dus de hele middag thuis blijven. Niet stofzuigen, niets op het balkon doen, anders hoor ik de bel niet. Pfff, zonde van mijn tijd, Hoop wel dat ze komen, anders ben ik nog voor niks, niets aan het doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Hoofd boven water houden is oh zo vermoeiend agnieta. Puinruimen is niet zo makkelijk Ook al kun je zo sterk zijn. Zoveel reserves hebben we ook niet Mooi dat je exta hulp vraagt ..krijgt Sterkte Ze zijn er niet voor niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Ik vond dit een mooie uitspraak; Zo lang men blijft proberen, heeft men de strijd nog niet verloren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Tuurlijk wel, Zolang je blijft proberen, heb je kans dat het ooit eens lukt. Trouwens, gelukkig, net gebeld, dat ze over 10 min. de meters komen vervangen. Dus dat is dan weer fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Voor agnieta Aardappels.wortel/doppers.verse worst Eet vroeg ivm werk Toetje als ik weer thuis ben....kwark/vers fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Tis allemasl vrij simpel...we hebben of maken er zelf vaak een stijd van Of is dat te zweverig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Zo, werkdag zit er op Vanavond aardappel anders met broccoli en vast iets van vlees nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Jeetje, weet het helemaal nog niet, Is nog zo vroeg in de middag, Maar ik denk; Sperziebonen, aardappelen, en een championburger. Oh ja, kan er wel wat komkommer bij doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Veeg ze Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Je begint jezelf al aardig te kennen....agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Ben werken...eet ze voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Klinkt lekker wijfie, Zo, de man van de meters is weer weg. Is dik een uur geweest om 2 meters te vervangen. Ik had nog een gasmeter uit 1982 blijkt nu. Goh, wat ben ik nu modern ineens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Goeiemiddag. Lekker op tijd naar huis gegaan. Beetje afbouwen naar de vakantie toe. Duurt nog bijna 3 weken maar goed. Ludwig van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van, knuf aan Woef en groetjes aan Anna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Wimmelt wat is er zo good aan meuring? Je snapt het of niet.... Kate, slim afbouwen voor de vakantie, deed ik ook altijd, kon er dan zeker meer van genieten, nu geen vakanties meer, alleen is niets aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 En lees ik ook over pizza, schandalig heb er alweer een in de oven zitten....en die eet ik helemaal op......heb ook al 2 boterhammen pindakaas op, echt ik schaam me voor niets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Maar ik vind het wel schandalig dat ik zoveel eet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden