Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 lieve Akelei, het is goed, ik moest hard lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 (bewerkt) Je hebt gelijk Akelei; ik haal hem weg. Dat komt ervan als ik niet nadenk over wat ik schrijf. * en nogmaals te snel, naam aangepast 29 juni 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 MG, voor álles wat ik in de toekomst ga schrijven over BMW................het wordt niet leuk en niet respectvol omdat het ozo grappig bedoeld is nu alvast sorry voor die postings die komen gaan alle respect voor JOUW BMW en voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 héhé, ik wil geen gelijk!! Ik had geen problemen met je grapje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Fruit, oprijden is opstoken, KLOPT. Maar dat gaat op het circuit met een voorband niet lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Ik heb de naam ook al aangepast Monster. Beter zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 MG, je bent er maar druk mee haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Pffft ... nou ... ik moet gewoon even nadenken voordat ik handel, da's beter voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 MG, is dat zo? En onnadenkend vanuit je hart reageren, is dat dom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 spontaan heet dat.................. mindfull noemen anderen dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Monster, soms wel, soms niet. Voor mij dan. Spontaan is prima, onbezonnen kan daar dicht tegenaan liggen. Voor mij wel in ieder geval. Ik heb geleerd dat het voor mij beter is, even wat extra tijd te nemen voor een aantal dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 ikzelf leg de grens bij primair reageren bij serieuze onderwerpen. In geval van ouwehoeren is héél wat meer geoorloofd. Hoewel ik soms twijfel of er verschil bestaat tussen primair reageren en spontaan reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 MG, en waar neem jij nu de extra tijd voor bv? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Monster, ik denk dat het verschilt per persoon. Soms kun je bijna alles zeggen, dat ben ik met je eens, maar ook dan moet ik wat opletten. Van rustig reageren naar helemaal doorslaan ken ik van mezelf; ook richting boosheid ... en dat wil ik niet. Vandaar dat ik beter wat extra tijd kan inbouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Wat extra tijd om een reactie te formuleren ... en ik typ niet zo snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Vandaag lekker rustig actief geweest. Heerlijk. Meld me af voor vandaag, droog. Welterusten alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Ik kan me niet voorstellen dat jij überhaupt boos kunt wórden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 truste PM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Welterusten PM! Goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Ik kan me niet voorstellen dat jij überhaupt boos kunt wórden! En dat ga ik ook zo houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 MG, jij schreef ergens dat je je "te veel" zorgen maakte om het gestopt blijven van mede - vechters.............. DAT HERKEN IK ZÓ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Bij mij ging dat om: Die omgevallene...........dat had ik kunnen zijn. Er is maar zó weinig nodig kennelijk om om te vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Beste mensen, Ik ga er ook mee stoppen hier, ik meld me droog af voor vandaag. Fijne avond nog, goede nacht, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 truste MG morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Tegelijk, toch nog even Monster. Dat er zo weinig nodig is om te vallen, realiseerde me toen een frummer, die al ruim vier jaar droog stond, uitgleed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden