huttula Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Vallen opstaan word je groot...zere knieen kan je er wel van krijgen Ups en downs ook hier...na 3 jaar toch meer ups gescoord Daar doen we het voor Mai... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Ach, ik sukkel wel wat door Spaanders en knopen lijken soms ver weg En waken voor onverschilligheid Wat ga ik doen met mijn leven Gisteren wist ik het nog zo goed Klinkt bekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Verder ontbeer ik enige interesse Voor wat dan ook en dat is heel gevaarlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Soms moet je bepaalde ingevings op te schrijven Ik vergeet ook nl vaak iets...terwijl het wel goed in hoofdje had Alles verdiend een nieuwe kans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Van zinloos naar zinvol zijn mijn oogjes pas geopend met training en boek ...Voluit leven. Niet dat ik er toen was..maar wel een mooi begin gemaakt Eigenlijk begon de heftige veranderingen van mijn leven. Wist ook niet dat het zoveel zou omvatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Jawel, dat ken ik Maar ik kan er momenteel slecht bij Ik overweeg een cursus NLP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Verder ontbeer ik enige interesse Voor wat dan ook en dat is heel gevaarlijk Aan je eigen haren dan maar Mai. NLP is eigenlijk ook zoiets. Hup Mai. (misschien moet je jezelf een schop geven) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Zoiets Mai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 hahahahaha...... Ik hou U op de hoogte van evt nieuwe ontwikkelingen..... Pfffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Je hebt maar een klein beetje positiviteit nodig om iets in beweging te zetten Klein steentje in het water gooien..zorgt al voor veel beweging Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 ja, lieve menschen Zo is het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Terug van een dag repeteren...De oren tuten van het orkest, de band, het koor en ik spierpijn en voldaan van het dansen, en spelen. Onder de voetbal maar een lekkere vette hap in het cafe laten halen. Mijn hoofd is nog vol, en mijn lijf moe. Dat wordt er dus op tijd in. Morgen weer verder met de komende feestweek (en voorstelling) hier in het dorp. Zo is het leven natuurlijk ook een feest (al moet je soms zelf de slingers op hangen...mmm dan kan soms niet de eenvoudigste klus zijn) Mai en Bol: Jammer nog niets van Suiker gehoord te hebben. Maar wellicht inderdaad erg druk met zichzelf. Ik hou maar even vast aan 'geen bericht is goed bericht' Oude auto's en oldtimers....Leuk! Ik heb mijn fiat 500 onlangs verkocht. Er kon maar een half stokbrood in Fijne avond allemaal! Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Hoi Monster, Op de TT geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 over oldtimers gesproken; hier is de 4 wieler een eend uit '82. Mijn man is, net als Kohtje een Citrofiel. Ik krijg (vrijwillig opgedrongen) een cursus autotechniek op zondagmiddagen, zodat ik me onderweg kan redden. (Dat kan ik ook, ik ben lid van de Wegenwacht haha) Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 ha MG! Nee, thuis met kromme tenen gekeken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Hoezo kromme tenen? (daar is Vol toch van?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 die Rossi toch! Van de pitstraat tóch nog 5de geworden.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Kromme tenen vanwege de motorwissel die Marques ge-wel-dig deed...........kon je van de andere rijders niet zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Regenbanden................slicks........................toch regenbanden.........................toch droog gebleven......................spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Dovisioso die Ducati naar het podium rijdt maar het wordt nooit een Casey Stoner helaas............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 zo wordt het een race die gaat over Grip, ipv Vermogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 maar goed dat ik geen verstand heb van voetbal, want dan reeg ik alle postings aan elkaar en kwam er niemand tussen............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 wou nog iemand iets kwijt over Van Persie of Huntelaar? Heel even dan, ga ik daarna weer verder over Lorenzo, Melandri, Marques en natuurlijk Rossi huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 Wel fijn dat het niet regende op Fortaleza. Ik denk in beelden en zie al voor me dat alle spelers even naar de pitstraat moeten voor regenschoenen. Weer dat strikdiploma voor Robben.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2014 MG, heeft de familie waardig aandacht getoond voor wat je stond te koken? Of was de voetbal té spannend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden