Spring naar bijdragen

Zondag 29-6-2014

bolletje

Aanbevolen berichten

Van zinloos naar zinvol zijn mijn oogjes pas geopend met training en boek ...Voluit leven.

Niet dat ik er toen was..maar wel een mooi begin gemaakt

Eigenlijk begon de heftige veranderingen van mijn leven.

Wist ook niet dat het zoveel zou omvatten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder ontbeer ik enige interesse

Voor wat dan ook

en dat is heel gevaarlijk

Aan je eigen haren dan maar Mai.

NLP is eigenlijk ook zoiets.

Hup Mai.

(misschien moet je jezelf een schop geven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van een dag repeteren...De oren tuten van het orkest, de band, het koor en ik spierpijn en voldaan van het dansen, en spelen. Onder de voetbal maar een lekkere vette hap in het cafe laten halen. Mijn hoofd is nog vol, en mijn lijf moe. Dat wordt er dus op tijd in. Morgen weer verder met de komende feestweek (en voorstelling) hier in het dorp. Zo is het leven natuurlijk ook een feest (al moet je soms zelf de slingers op hangen...mmm dan kan soms niet de eenvoudigste klus zijn)

Mai en Bol: :rose:

Jammer nog niets van Suiker gehoord te hebben. Maar wellicht inderdaad erg druk met zichzelf. Ik hou maar even vast aan 'geen bericht is goed bericht'

Oude auto's en oldtimers....Leuk! Ik heb mijn fiat 500 onlangs verkocht. Er kon maar een half stokbrood in :P

Fijne avond allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

over oldtimers gesproken; hier is de 4 wieler een eend uit '82. Mijn man is, net als Kohtje een Citrofiel. Ik krijg (vrijwillig opgedrongen) een cursus autotechniek op zondagmiddagen, zodat ik me onderweg kan redden. (Dat kan ik ook, ik ben lid van de Wegenwacht haha)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...