Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 je zult maar keeper zijn . en strafschoppen dichterbij zien komen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Vol, volgens mij ligt de rest nu te pitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Gunn kan dat niet meer aan en is zijn bed ingedoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 dochter zei al net 22 reacties hebben die zoveel verstand van voetbal? ik dacht dat er vnl vrouwen schreven haha spinnetje spelen, dat kan ze wel kon ze maar voetballen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 (bewerkt) that leaves us Blondie ! edit; Akelei en Jane zijn er ook nog zie ik .. leuk zelfs de dochter van Jane ! 5 juli 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 nog n stief kwartiertje Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 nee, ik heb er geen snackmandje in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 He Jane, heb je al bitterballen in de actyfry? het gaat nog even duren ben jij gek ! binnen nu en 10min., hebben we gewonnen als het strafschoppen worden, heb ik minimaal 20 bitterballen nodig (met mosterd ajb) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 @Akelei, Hoogst zelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Tijd voor een goal. Teennagels zijn ook afgekauwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 het worden strafschoppen vol NIETUS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Ik wil er echt nog in geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 M'n IBS speelt op, dames... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 meer wc dan toeschouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Irritable Bowl Syndrome. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Geen tijd voor Gunn... Hebben je hier nodig... Effe afknijpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 (bewerkt) ppfffff edit;; we gaan nu toch niet verliezen zomaar omdat ander de kans krijgt !??? 5 juli 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Als je het gejoel van de buren trillingen veroorzaken in je huis, schrik je toch wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 neeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 En ik hoor sirenes... Iemand krijgt een hartaanval? Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Mijn hart begeeft het zowat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Dat ben ik, Gunn, bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 haahha, blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 ohneeeeIk ga toch ook vast tandenpoetsen snel tot zo ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden