Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 ik kijk zogezegd naar Charlie and the chocolate factory. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Sjakie en de chocoladefabriek Heb ik veel uit voorgelezen Roald Dahl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 ja Mai maar ik kijk vooral voor de Johnny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 (bewerkt) Mooi geweest...was een mooie dag om terug tekijken Vreemde is tussen mij en mijn man Hij wil langer buiten blijven zitten..en ik wil mijn dag afsluiten en naar bed Hij heeft genoeg bier, vodka op...en toch niet genoeg Ik vertel hem dat ik naar bed ga...hij vind dat niet gezellig Wat is er gezellig aan..mijn dag was al compleet Hoef niet te wachten op meer Hij baalt dat ik naar bed toega..betekent dat hij nog in zijn eentje verder moet drinken om genoegdoening te krijgen Ik zeg maar niet wat ik denk...maar het komt me bekend voor Want ik ben degene met een drankprobleem..niet hij Ik ga mijn luikjes sluiten...zelfs daar ben ik nu baas over Truste 7 juni 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 leedvermaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 The Johnny... Dat is kiezen voor je eigen geluk Huttula Hier komt een leven op gang Wachten op de muzikant die thuiskomt.. Al geniet ik met volle teugen (Dat deed/doe ik sowieso) Mot er weer even inkomen Alsof ik dat alles ben verleerd.. Er wordt niets verwacht Veel herinneringen de laatste tijd Kom ook veel mensen uit een verleden tegen Gewoon zo op straat Het komt, het komt... Wil mezelf wel duwen... De slome slak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Maar het mag Er is een missie Alleen red ik het Samen is fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 wat is je missie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 En ik was altijd de laatste En dat ben ik vaak weer Nou en? Ben er . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 ik kreeg zonet de slappe lach we komen thuis in een living met kapot gebeten zetels en tussen de overblijfsels zegt mijn man "Kijk, David! ... Braaf!" "Huh?" "Hij keek!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Mijn missie is doorgaan Opgeven is geen optie Nieuwe, positieve mensen om me heen verzamelen En samen delen Straks is er meer nodig Voor mezelf Nu volstaan de witte-broodsweken nog... Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Hij keek! Hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Gunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 We kunnen samen een goed team vormen Als twee individuen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Dat is fijn, Mai Hier nog wat onevenwichtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Blablabla... Teveel woorden, voor iets dat gewoon ok voelt Mijn terug gekomen onzekerheid en daardoor onhandigheid Heeft iets vertederends en lachwekkends Praten doe ik nauwelijks nog Ik observeer En zelfs dat is okee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Kennelijk moet dat groeien Jen Als de basis U okee is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Leven is eigenlijk gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Hm iets anders Mai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Ik merk wel dat het me niet veel meer kan schelen als ik iemand niet kan uitstaan. Is dat onverschilligheid of volwassenheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Ik begrijjp wat je bedoeld Dat zijn gesprekken die we hier voeren Het maakt niet meer uit En het maakt alles uit Alles gezien Hoe ik er ooit in stond Het licht heb gezien Dus, het is alles niet nodig Een zekere rust Dus ik zou zeggen volwassen We kennen het klappen van de zweep Hier huist een talent Dat is leuk Maar vooral keihard werken Dan vind ik het fijn Dat ik er kan zijn Ook al is het nu nog niet veel meer dan dat En dat wordt gewaardeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Voor mij perssonlijk dien ik te waken voor apathie, makkelijk te verwarren met onverschilligheid Maar ook daar herkenning Dus blijven delen De stofzuiger is the leading factor or Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Got the T-shirt! Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2014 Hier huizen ziekte en onrust maar ook heel veel hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden