Mikian Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Zo dit is dag een aan de antabus ga het heel moeilijk vinden de komende tijd omdat ik niet goed in me vel zit en dan de drank denk nodig te hebben om het aan te kunnen maar wil er van af ik kan best wat drinken als ik me goed voel maar nu niet want dan drink ik me helemaal een slag in de ronde en dat kan niet ben ik stukken kwijt en schaam ik me enorm Nou dit wilde ik effe kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Mikian we hebben bij thema's een Refusal en Antabusdraadje waar diegene die dit middel slikken, op schrijven. Zin om ook mee te doen daar? Mikian reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2014 Dag Mikian, vandaag kreeg ik ook Antabuse voorgeschreven. Ik moet wekelijks op vrijdag een nemen. Ik schreef het al neer bij het draadje dat Bolletje bedoelt. Veel moed succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden