Spring naar bijdragen

weer terug

lizzoe

Aanbevolen berichten

Hai allemaal,
Ik heb hier al een tijdje geleden geschreven,en het ging op zich wel goed.Maar door vakantie,voetbal etc is het te veel drinken er weer in geslopen.Dus tijd om aan de slag te gaan!!

Ik zal nog even in het kort schrijven wie ik ben..
Ik ben sandra 33 jaar,mama van 2 dochters.Ik ben van huis uit gewend om rond het avond eten een wijntje te nemen.Door allerlei vervelende gebeurtenissen zijn dat er veel meer geworden.Ik zat op een fles wijn per dag.Veel te veel dus.Daarbij slik ik ook nog AD,dus niet de ideale combi!!

Ik ben de vervelende gebeurtenissen te boven, maar de drank nog niet!

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Lizzoe meid,

Ten eerste wil ik zeggen dat ik bijna jaloers op je ben omdat je waarschijnlijk twee prachtige dochters hebt! Ik heb een vraagje aan jou: Sinds kort heb ik mij aangemeld voor deze online behandeling. Heb jij dit eerder gedaan??? ( Dat gevoel kreeg ik namelijk...) Je kunt over mij lezen, bij wie is wie, dat ik heel graag kinderen wil. Door toedoen van nare gebeurtenissen ben ik aan de drank gegaan. Mijn vraag naar jou is: Toen jij begon met drinken had je al kinderen? Wat heb je eraan gedaan?? Deze persoonlijke vragen stel ik, omdat ik af en toe bang ben om moeder te worden. Ik zou heel graag ook twee bloedmooie kids willen, maar mijn "probleem"belemmerd dit vaak. Ik kan begrijpen dat je deze vragen van mij niet wil beantwoorden, dus van mijn kant respect........

Uit het diepst van mijn hart gun ik jou, en iedereen op deze site dat wij vol kunnen houden in een leven zonder de alcohol. En samen, weet ik dat wij sterk staan!!!!

Dikke kusz Lizzoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...