Antoinnette Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Hoi, Ik ben er nog wel, maar heb het te druk met mezelf op het moment. Even niet goed voor me om hier te zijn, zo voel ik het. Komt wel weer. Fijne dag en sterkte voor mensen die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Joehoe! Dat bewijst maar weer eens dat ik niet "normaal" ben. Bij mij gaat alles altijd nèt een tikkeltje anders, zeg maar. Ik ben ikke, little bit different dan de rest. And thats why i like meself Eh agnieta het kan ook wezen dat jij normaal bent en wij anders hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Bol; Plaatjes / foto's plaatsen lukt mij ook niet meer. Wat ik ook probeer. Suiker: fijn dat je even van je hebt laten horen! Hang on! Agnieta: Succes.... "Ooit een normaal mens ontmoet?" (leus uit de psychiatrie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Een goedemorgen, vandaag de eerste weer niet!! Dagpact: AgnietaBlondie617 Super1975 Ietjefietje MijnGerrit Wimmelt Eline, gaat prima hier, voel me ok! Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 (bewerkt) * 22 mei 2014 bewerkt door Lotus66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 (bewerkt) Nu klopt het weer... Dagpact: Agnieta Blondie617 Super1975 Ietjefietje MijnGerrit Wijfie Wimmelt 22 mei 2014 bewerkt door Lotus66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Nooit leuk Agniet wanneer iemand met spoed thearpie nodig heeft. Crisis denk ik dan. Zo'n confrontatie werkt bij mij wel therapeutisch. Het besef van...., met de neus op de feiten. Ik heb het tijdens mijn opname zoveel gezien en mee gemaakt. Deed me wel beseffen dat mijn knop 180 gr om moest... Nu verders met allerlei bezigheden. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Normaal gesproken zou ik zeggen,,,maar ja niks is meer normaal sinds ik het niet meer als normaal ervaar. Drinken was normaal voor mij...hoewel dat ook niet normaal was hoe is dronk. Stoppen was de oplossing om weer normaal te worden Normaal ..wat was normaal voor mij Goeie vraag...normaal had ik daar wel een antwoord op. Helaas...moet ik het af laten weten,wat niet normaal is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 http://cdn.media.frankwatching.com/wp-content/uploads/2009/06/ooit-een-normaal-mens-ontmoet.png Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Even tussendoor. Vandaag verkiezingen. GA STEMMEN! anders nait soez'n Wijfie is het niet een goed idee om naast alle negetieve dingen die je hier post, elke dag 1 positief ding te vermelden. Volgens mij praat je jezelf in de put ook hier. Bedoel het goed hoor. Kom op meid. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Klopt agnieta...bij mij voelt het nog niet als normaal. Normaal zou gewoon aan moeten voelen...eigenlijk zou het niet eens moeten opvallen. Als ik er nu zo over nadenk...mag ik misschien wel blij zijn dat het niet normaal is Zou normaal maar zo heel erg saai kunnen zijn. Fijne speciale dag Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Goedemorgen Ten diepste leven vraagt moed en vastberadenheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Herinneren van piek-ervaringen Daarop meezeilen Continue Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Niet vervallen in negatief denken Depressies zijn niet wat ze lijken Het is wat je denkt Leven is gevoel Das heul andere koek Open up & shine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Net gebeld door verslavingzorg. Binnen aantal weken opname, Help mijn hondje is eerste gedachte. later wel meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Gaan voor Beilen, maar lukt dat eerst niet dan wordt het Groningen of Leeuwarden,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Dan wellicht heeft het denken je in de greep En dat lijkt me uitermate logisch na een leven (speak of zo'n 2000 jaar) vol brainwash Het vergt maar één stap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 He bah. Zo goed als ik de dag begon zo 'niet goed' voel ik me nu. Was even alle cd's aan het uit zoeken. Komen er foto's van mijn zoon (toen die klein was voorbij)...Wat een rot, onzekere, zware periode. Ik had beter niet kunnen opruimen....Te laat Zo verdrietig, down.........Bah wat rot........Even overleven nu.... Laters.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Zou je bijna feliciteren suiker...en ja dat doe ik ook maar Nieuwe kansen..een andere wending geven aan je leven..zal niet makkelijk zijn ..maar kan je zoveel meerwaarde geven Tis net wat Mai zegt.......leven is gevoel En daar ben ik met haar eens. Nu heb je ook nog de tijd om wat te regelen voor je huisgenoot....wat ook een gemis zal zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Dank je Agnieta Ljouwert is wel end weg he In Beilen zit kliniek die en alcohol en psychische problemen aanpakken, daarom hun en mijn voorkeur, maar aantal plekken is beperkt. Ik ben geen binge drinker, als ik drink is dat vooral om mijn angsten te onderdrukken nu. Is in verleden ook wel anders geweest hoor. Je zal me bijna nooit dronken zien. Ben mijn huisarts heel dankbaar. Kon nooit opschieten met hem, maar hij heeft me toch goed geholpen. En ik ga nu niet zeggen dat hij dat 3 jaar geleden had moeten zeggen, want dat is geweest en klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 En ik heb weer geen aandacht voor anderen, sorry, lees me wel in zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Lotus...sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Wacht op volgende foon, kan ik slecht tegen. Blondie succes vandaag en wijfie ook. Gelukkig hier nog mooi weer, alhoewel ik de rokjes mis, sinds Martin Bril niet meer leeft is het geen rokjesdag hier meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 Ik hou er niet zo van om mezelf als "anders" te zien. Dat zou voor mij hoogmoedig aanvoelen. Mijn psychiater zei me gisteren dat ik in mijn relatie de sterkere ben. Dat vind ik niet prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2014 ja, ik denk dat hij wil zeggen dat mijn echtgenoot ziek is, zieker dan ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden