Spring naar bijdragen

Maatje gezocht


Safya

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar een maatje van rond mijn leeftijd (bijna 25) waarmee ik verhalen kan wisselen om elkaar te steunen en wie weet ooit een keer af te spreken, ik woon in Rotterdam.

Al een tijdje drink ik iedere avond tot ik dronken ben en in slaap val. Ik heb altijd periodes gehad waarin ik dit deed maar op een gegeven moment vond ik dan dat ik weer twee/drie weken niets moest drinken, en dat lukte mij dan ook.
Op het moment lukt het me niet meer om te stoppen, ik moet iedere avond drinken. Als ik dit niet doe heb ik een verschrikkelijk naar gevoel in mijn buik. Tegenover mijn huis zit een avondwinkel waardoor ik iedere avond, net voor sluitingstijd, toch weer besluit om halve liters zwaar bier te kopen en die dan z.s.m. opdrink zodat ik snel dronken ben en me lekker voel.

Omdat het me niet meer lukt om te stoppen heb ik mij aangemeld voor de online behandeling van Tactive. Ik hoop dat dit gaat helpen want ik ben mezelf echt verloren.

Graag hoor ik of er iemand is die interesse heeft in contact zodat ik ook een steun kan zijn voor een ander!





 

bewerkt door Safya
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Safya,

 

Welkom op het forum :rose:

 

Ik ga even niet inhoudelijk in op je bericht hier.

Je vraagt om een maatje en dat is prima natuurlijk.

Ik denk dat veel mensen hier je eerst een beetje willen leren kennen misschien.

 

Dat kun je het best doen onder " Wie is wie".

Je kunt bij wijze van spreke jouw tekst hierboven gewoon kopieeren en daar weer plakken.

Dan krijg je, zeker in het begin, meer reacties en leert meer mensen snel kennen.

 

Succes Safya!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ho Safya,

Namens mijn een warm woord van welkom. Dank voor je verhaal. MijnGerrit heeft het al aangegeven, maar het lijkt me fijn ook jou te kunnen lezen op 'wie is wie'. Je komt daar voor nu even denk ik nu even beter tot je recht. En daar mag je op je posting meer reacties verwachten. Tis ook even je weg zoeken op dit forum hoor ;)

Ik hoop n ieder geval dat je hier alle steun, tips,hulp, herkenning en erkenning zult vinden. Rest me toch te laten weten (omdat ik het nu niet kan laten) het heel knap vind dat je erkent dat je een alcohol probleem hebt en hiermee aan de slag gaat. Je bent het waard! Heel veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi MijnGerrit en Lotus66,

Allebei heel erg bedankt voor jullie reactie! Het betekent veel voor mij :rose:
Ik ga jullie advies zeker opvolgen, het is inderdaad even zoeken op het forum.

Misschien tot horens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...